Velká sranda ten červen aneb TEČE VODA TEČE.. mě do obýváku.

BlH5dxs
A nenadělám s tim nic.

425340_10151594900363213_597568328_n
Tak v tuhle chvíli je voda do půli těch spodních oken.
Tralala… tralala…
*BAM!*

Jo chce se mi se zastřelit.

Víte. Docela dlouho sem se bála, že budu muset tuhle situaci řešit.
Od soboty jsem byla přesvědčená, že bude průser.
Ta bezmoc je příšerná.

Lidi na pozicích nepřemejšlej. Zachránit lidem majetek je pro ně plejtvání „relativní energií“, protože kdyby proboha začali upouštět přehradu moc brzo, tak by jim taky nemusela zbejt voda na léto pro vodní elektrárny.
BOŽE!
Dyk kvůli našim pitomejm rozhodnutím trpěj například i Němci vy kokoti!

Dostalo mě prohlášení v televizi, že: „..protipovodňové bariéry na Zbraslavi byly *lehce propustné* a proto nebyly účinné…“
Hovnajs. Stavět začali až když měli vodu za prdelí.

Ten pocit, co mám, to nejde popsat. V roce 2002 mi lidí v Praze bylo líto, ale byla sem moc mladá na to, abych tušila jak vlastně efektivně pomoct. Dneska jsem v jejich kůži a jsem hrozně unavená a vystresovnaná nejen z toho, že se to děje (protože tehdy to bylo něco vzdálenýho, bylo to něco, na co člověk koukal z relativního bezpečí opičích hor, v televizi), ale i z toho, že na “ vyšších místech“ seděj volové a někteří lidé se rozhodli chovat jako stádo dobytka.

Nestačí říct „mám zatopený bydliště i pracoviště a skrz ty metry vody se tam nedostanu“, aby ten blbec pochopil, že se nesnažíte s ním vyjebat. Ne! Bude si dokolečka mlet svou a bude vás nutit přijet a v dešti makat (svářet) na něčem, na co nemáte smlouvu ani dohodu a bude chtít, aby to bylo hned (materiál i nářadí je v zatopené dílně…) a naprosto ho nezajímá, že prostě nemáte žádné jiné možnosti než čekat na opadnutí vody ani jak zařídit nářadí či materiál, aby bylo práci možno provést a navíc se k němu ani nemáte šanci dostat skrz zatopenou Prahu. Dokonce, když mu řeknete, že mu zajistíte někoho, kdo mokro v dílně nemá, tak s váma diskutuje o tom, že jako nikoho jinýho ne a že jste mu to slíbili…
Jo, ale my sme si ten kurevskej déšť taky nevymysleli.
Bohužel nejsem Rusko ani severský bůh, abych poručila větru dešti.

Lidi se odnaučili chovat lidsky.

Dokazuje to i nádherná stránka, která vzývá lid na ksichtknize, aby se připojil ke stránce, kde Pražákům přejí utonutí.
Good job!Dementi.

Stejně tak mě dneska odrovnala stránka „loli rating“ -> podobná prasárna. Pokud chcete slyšet, co si o vás myslim zeptejte se. Já vám to povim. Na to nepotřebuju anonymní stránku, která bude krmit hromadu trollů a haterů a rozsypávat lidem jejich pracně nabyté sebevědomí.
Máte potřebu mě nesnášet. Tak to řekněte.

Opravdu si nemyslim, že bychom něco takového potřebovali.
Pokud chcete vynášet bahno, píšu si seznam dobrovolníků, co mi pomůžou v Chuchli vyklízet ty sračky, co přinesla Berounka, takže si vaše jméno velmi ráda napíšu na seznam a to bahno následně budu velmi ochotně vynášet s vámi. Dokonce vám za to poděkuji, ale rozhodně se mě ekluje fakt že mě nějakej anonym bude nadávat za to že nemám vyžehlenou sukni.
Nemám, protože teď nemám ani žehličku a doufám, že ráno budu mít ještě nějakou tu sukni, kterou bych eventuelně mohla časem i vyžehlit.

Ach jo. Nejhorší na tom je ten fakt, že pořád mi přijde, že je to strašně vzdálený, ale tentokrát až to opadne a voda bude pryč, budu muset naběhnout, nasadit rukavice a kydlit špínu. Budu mít vyrážku a koupat se v savu.

Ten pocit nepochopíte, dokud ho nezažijete.
A je to fakt hroznej pocit.

Gloria

Ps: a děsně se mi ekluje ta dementní dojemná znělka na ČT24. Jaká z toho dělaj dramata. U Tutatise, jako by nestačilo že se to děje. Uděláme z toho senzaci. Víte, oni to maj v zahraničí taky. V Turecku zase mají nepokoje a protivládní demonstrace. Nikdo se z nás na zadek neposadí, ani když budeme mít srdceryvnou znělku v moll.

Zanechat Odpověď

