Kdyby se vám zdálo, že jsem protivná…

… jsem. Jako každý nemocný člověk. Mám teplotu a plíce jsem asi už dávno vychrchlala.

Diplomovou práci jsem i přes jistá úskalí a s notnou dávkou hysterie napsala a vytiskla.

tumblr_m5ob80uP3V1qg9aq4o5_250

Umřel mi Dědeček.

tumblr_m7a962iCMg1qg462ao4_250

A nevím proč, jsem za svini, i když všude vrhám jasné stanovisko vůči slečně, o které vím, že má na víc, ale nesnaží se a je mi líto toho promrhaného talentu.
Jasné, srozumitelné a netuším proč, stále neviditelné stanovisko.

tumblr_m6cb58vzxT1qaho1po6_250

A jsem neskutečně unavená ze všech těch lidí, co se domnívají, že mám čas, na řešení volovin.
Nemám.
Nechci.
Je mi to fuk.

Pokud vám to udělá radost, myslete si, že sem z tohohle spolku žen odešla, udělala u toho velmi historicky hysterický leaving post, s brekem si sedla do kouta a holítkem na nohy si podřezala epidermis.
Paint

Už mě to nudí.
Tečka.

Gloria

Ps: Mluvím jak malé mutující kuřátko… smějte se mi.

Zanechat Odpověď

