Slavte v Hooters .. NASRAT!

TENTO ČLÁNEK NA KONCI OBSAHUJE SPOILER K FILMU WOLVERIN A NÁSLEDUJÍCÍM X-MANŮM!!!!!!!

Dneska jsme byli v Hooters. V Praze..

Má to být cool.
Holky, kozatý, v titěrným oblečku. Milý. Velký Emerický jídlo.. NASRAT!!!!!!!!!

totok

Je to na piču lidi.
NECHOĎTE TAM!

Holky jsou plochý jako americký dálnice, milý jen na starší pány, co dojdou na jedno pivo a cizince (sme měli jednoho Američana s sebou a bylo nám to k ničemu…), většina z nich má blond mozek.
Jídlo… maso v burgru jsem měla suchý jak cesta, omáčka všehovšudy nic a sorry za tu cenu to fakt nebylo to, co bych si představovala.
Lepší burgry dělám i já a to je dělám z prachsprostý sekaný!!!

Hm ani ty houby nebyly chuťově nic moc.

Servis všehovšudy tragikomickej.
Asi mě bylo líto těch děv, co tam pracujou, protože se chudinky musí snažit zaujmout bohatého geronta, aby jim zaplatil nájem a aby neumřely hlady.
Sem zlá co…
Nejsem!!!

Vypli nám klimatizaci.. asi abysme si koupili víc pití.

Marketingový tah….?????

Sooooo…whatever.. už tam nikdy nepůjdu!!!

TAK a co dál?

Koupila jsem si bílé triko.(It´s fucking weird!)
Měla jsem děsně drahou zmrzlinu v Palladiu. Ta narozdíl od Hooters stála za těch 104 korun, co sem za ní dala.
Koupila jsem si svého prvního Sandmana.
(Klik na obrázek hejbá se!)

tumblr_mqi24xAdz91rta1eeo1_500

SANDMAN SANDMAN SANDMAN SANDMAN!!!!!

Delirium

HÁDEJTE, KDO JE MOJE OBLÍBENÁ POSTAVA:D

Taky jsem si koupili dvě Crwe s Lobem.
VELKEJ ŠÉF VRAŽDIL SANTU A TUČŇÁKY!

Byli jsme v kině na Wolverinovi.

(SPOILER!!!!!!)

Ukázky na RED byly TAK ZASRANĚ SUPER!!!!!! SUPEEEEER!!!
Wolverin byl fajn. Místy mě ten příběh sral, dokonce jsem rozuměla i japonštině, ale prostě nejlepší okamžik byl na konci po titulkách, kdy Wolverina zastavil na letišti před průchodem rámem Magneto.. (chvíle ticha… všichni si šeptají „U SHALL NOT PÁÁÁÁÁÁÁS!!!!“) a objevil se Jean-Luc… Xavier…. eeeee kruci spoiler! Ještě že jsem na něj upozornila hned na začátku, že:D

Mám moc práce.
Du tvořit znehodnocené hodnoty…:D

Všehovšudy přeju vše nej Michalovi, který slavil čtvrtstoletí, a vymyslel tento fikaný program.

Gloria

Zanechat Odpověď

