Lidi jsou zlí… netuším, o co jim jde.

15

Dneska to bude velmi patetický článek.

Bouřky odezněly, voda už dávno odtekla… v lidech bylo vidět spoustu fajn vlastností.

A pak přijde jeden kokot, ublíženej, zraněnej, egoistickej šovinista..

Člověk by si chtěl myslet, že lidi nejsou až tak zlí… a VELKÉ BADABUM… JSOU!

tumblr_lmqzqivKfH1qzkrij

PROČ?

..Až to zjistíte…dejte mi vědět.

Jo.. a MÁM DALŠÍHO SANDMANA…
Bylo mě sděleno, že si nutně potřebuju zvednout náladu, že ta frustrace, co ze mě čiší už vytváří námrazu jak přítomnost Mozkomora…
Tak jasně no. Jsem zastáncem toho, že když někomu něco přenechám, tak se pak nedožaduju vrácení.
Někdo tu má názor odlišný.
Bohužel nejsem v postavení, kdy bych si mohla vyskakovat a vyřvávat si právo, které mám.

Znáte to… „…a starším ustupuj…“

Zabejčenýho berana neposunete ani nejsilnějším navijákem. Ne Chucku.. ani ty.

Má to cenu kvákat tu něco do světa, když to stejně lidi nečtou???
Nechte mě tu koment, VY, ti kdož jste tu byli…

Zanechat Odpověď

