Rustikální zážitky…

Není tajemstvím, že i před povodněma jsem měla na mlejně suchej záchod a koupání zde probíhává v lavoru, ale dnešní zážitek je opravdu ještě o stupeň rustikálnější než moje klasická reálná realita.

Vesničani


Sedláckej život bez tekoucí vody jsem zvládala docela v klidu už předtím, teď ho zvládat musím,protože povodně.. Whatever…

Víte.. byt v Chuchli bude podle všeho do ledna v tom stavu v jakém je teď -omlácený stěny, obnažená elektrika, sundaný dveře..tedy velká neobyvatelná díra- a až pak se teprve uvidí…..Protože až pak budou dotace.
Nemám problém s mytím se v lavoru nebo v naprosto ohavně ledovým potoce A ANO JÁ SE OPRAVDU MEJU V NAPROSTO OHAVNĚ LEDOVÝM POTOCE! SURPRISE!!, sem tam si zajdu k dobrodincům, co mě nechají použít jejich vanu, ale lidi…

hehe

Ne že by to bylo tak hrozný. Nestěžuju si, ale já si myslela, že tohle už se dá zažít snad jen někde v odlehlých oblastech Asie nebo v Amazonii.

Lidi.. Já spala na Slamníku v baráku, kde se svítí svíčkama a hajzl zalejvá vodou donesenou ze studně!
Návrat do doby před první republikou.

Neuvěřitelné!

Jako Cukrárna tam je taky skvělá a tím myslím SKVĚLÁ! Ale tak kdo by v první řadě byl schopen strávit roky v nudným městě, kde maj SKVĚLOU cukrárnu JÁ ANO !!!

Kdyby nebylo, opět, dementního osazenstva asi bych si nestěžovala být tam třeba celý víkend… takhle sem opravdu velmi velkým tempem hnala odtamtud. Ani nevíte jak ráda sem se odtamtud dostala ve vidině volného pole působnosti na mlejně…
Vyleštím si pánve!!!

Kdo sleduje na facebooku kauzu „Záhady ztracené lopatky“ mohlo by ho zajímat, že lopatka se po měsíci objevila… avšak z jakéhosi mě neznámého důvodu zmizelo košťátko a dřevěné kleště na grilování a opékání masa… Doufám, že je neobjevím někde, kde bych opravdu čekala, že zasáhne inteligence a já se zase nevytočím do vývrtky jako obyvatelstvo jedné japonské vesnice v manze „Spirála“.

Dobrá zpráva pro Wel. Misku jsem našla, zabavila a velmi důkladně uschovala… MY PREASURES!!!

Dnešní kecy ukončíme nějakou tou náladovou fotkou, co sem si tak po cestě fotila, abych se nenudila, není to teda nic moc, ale tak snad se vám moje krajinky líbí…:D

kraj

kostelík

západ

Gloria

Zanechat Odpověď

