Přiznání lolit aneb všeobecná nenávist a negace a nějaký ty kecy…

Neunavuje vás za vším vidět útoky?
Kde je konec negace?
Černobílé vidění… NENÍ TO NUDA?
Co na to říká růžová!?

NEUKAMENUJTE MĚ!!!!

1003867_162182787307105_79475906_n

tumblr_lgdfdhgQGO1qccabxo1_500

„Vy trapky trapný!!!“

„ach!!!!… svoboda slova mi to dovolila říct… já za to nemohu…já té svobody jen využívám… “

Takt jste ztratili již dávno a nepoznáte, že místo názoru vlastně trolíte. Je mi líto, že vám to musím říct. Ale je to tak děti.
Když tedy věci neberete tak vážně, proč se k nim vyjadřujete tak vážně a plamenně?? Néé fakt! Zajímá mě to… prosím povídejte. Teda pokud vás táhne, že mě to zajímá, pokud ne, vaše sdělení nemá valnou informační hodnotu a proto ho prosím cenzurujte už ve svém mozku a nechte si jej pro sebe.

Ano Nexus. Paroduju tě.
*troll face*

Shhhhh!!!
Potvoro.

…to já jen tak.

Ano jsem ironická a ano navážím se do výše zmíněné osoby. Nebojte, budou další cíle, které chci opísmenkovat.

935093_558469820882604_2005924902_n

Tátátá táta dá tátadá….

Nesere vás to už??? Ta situace tady??
Mám pocit, že na těch přiznáních se neustále řeší stejný hovna. Pole působnosti bylo vyčerpáno během prvních 14 ti dnů a teď se tahaj stejný hovna a stará špína.
Z neutrálních nebo kladných přiznání se dělají flejmy. Někdo vás prosí o něco a vy mu chladnokrevně zatnete tipec svou obranou, aniž byste přemejšleli, jestli to, co řešíte v odpovědi je to o čem mluvil pisatel.
Je až s podivem, že tento trend se prolíná opravdu velkým množstvím příspěvků.

A mě to už fakt nebaví. Pokaždý, když napíšu dlouhou odpověď na nějaké vyjádření si to přečtu a smažu, protože proč bych měla někomu, kdo svůj názor nechce veřejně obhajovat něco vmetat do ksichtu???
Ani nevím kolik diskuzí jsem měla s lidmi přímo o problému, když ho někdo nahodil na přiznáních, přímo s aktéry jsem řešila nějaký vyjádření.

Chápu, že lidi v dnešní době se snaží jen nějak zabavit. Komunikace se stává válečným prostorem, protože fyzický vyvražďování nepřátel je trestný, ale jejich umlácení argumentem, nebo posměchem, nebo arogancí nebo jakýmkoliv jiným verbálním projevem (platí i pískání a prdění pusou!) to trestný až zas tak moc není.

Einstein mluvil o tom, že se v další světový válce bude bojovat kamenem a klackem (protože někomu ujedou ruce a náhodou mezi tím vypustí střely s jadernejma hlavicema), ale já říkám, že se bude zase mlátit slovama. Pokud z nějakýho důvodu lidi přežijou, zase se bude mocně kecat a pak se teprve pude někdo někam někoho mocně bacat do hlavy.

Nenudíte se?

Já ano.

To je tak jednostranný spoléhat na internet. Plošejší médium si člověk vybrat nemohl??? Dálnice jsou taky placatý, co využít je…

Nejsem rozlícená vzteky, jak by si někteří čtenáři mohli zaujatě myslet, opravdu mě to velmi nudí.
Apatie, která mne zasáhla se prolíná už i tam, kde jsem doufala, že nikdy nebude.
Modly mizí, ikony se mění na tuctovky, nováčci dělají pokroky rychleji než stačíte mžiknout okem. Normální lidi dělají machry a ti extrovertnější ..já vám vlastně ani nevim, co to je, to co dělaj…

Ne, že bych byla cíťa, ale nevhodnost a vulgarita se tu už stává normou. Takt odkráčel s úctou a slušností a na pozdrav nám ukázal prostředníček, protože mu nic jiného už nezbylo.
Staromódnost se dnes nenosí, já vím, ale omluvte mě, jsem staromódní a vykopávka…

Díky této stránce mě přešly iluze… normálně se ani nezastavily a hlasitě hlaholily, že tady to už nemá cenu zkoušet, že já sem marná jak česká vláda.

Chápete to! Ani se nezastavily! Já chci mít iluze….:(

Zrovna jsem v jednom rozhovoru napsala, že se stávám zeleninou. Mohla bych zezelenat a být brokolicí, aby si to frakce vtipkujících mohla vyložit jako zezelenání závistí. Žádné odstíny šedi… jen mocný pan Grey a jeho rákoska.

Nikdo tu už zřejmě nechápe, co to tu žvanim za blbiny, věřte mi smysl to má, možná jen v mojí hlavě, ale když to zkusíte, třeba to pochopíte, pokud si to ovšem klasicky všichni nevyloží jako útok. Pokud ano, prosím, palte na mé hradby, rády vám odolají, případně použiji nějakou tu slovní urážku, abych vás mohla skolit a znemožnit nebo taky skolim a znemožnim sebe, že ano.. a dát vám tím munici pro další klevetění na přiznáních.

Ó Ódine, měl bys pověřit Thora, aby mě usmrtil. Jsem nebezpečná. Veřejnost určitě ocení záběry z mého vykydlení v hlavním zpravodajství… ne že by to nebylo fajn setkat se s Asgarďanem, ocenila bych sice toho zelenýho jako správný Znijozel, ale nemůžeme mít vše…

Zkraťte mou agónii někdo a nebo zastavte Facebook v rušení mích ignorací….

KONEC SLOVNÍHO PRŮJMU A PŘEJI VÁM HEZKÝ ZBYTEK ČEHOKOLIV, CO ZROVNA MÁTE.

Gloria

2 komentáře to “Přiznání lolit aneb všeobecná nenávist a negace a nějaký ty kecy…”

  1. :DDD Tenhle článek mě pobavil, úplně přesně to všechno vystihuje 😀 A ty ještě píšeš takovým supr stylem :’D

  2. Jako blíže nezaujatého občasného pozorovatele lolita komunity mě bohužel už jen tato přiznání utvrdila v tom, udělat si jasný názor na její fungování a můžu říct, že byť bych někdy čistě náhodou začala nosit lolitu, neměla bych zapotřebí stát se členem české loli scény.

Zanechat Odpověď

