Mozart … aneb jak se ničí ikony…

MOR MOR MOR MOR MOR MOR MOR MOR MOR MOR MOR MOR MOR MOR MOR MOR MOR MOR MOR MOR MOR MOR MOR MOR MOR MOR MOR MOR MOR MOR MOR MOR MOR MOR MOR MOR MOR MOR MOR MOR MOR MOR MOR MOR MOR MOR MOR MOR MOR MOR MOR MOR MOR MOR MOR MOR MOR MOR MOR MOR MOR MOR MOR MOR MOR MOR MOR MOR MOR MOR MOR MOR MOR MOR MOR MOR MOR MOR MOR MOR MOR MOR MOR MOR

tumblr_ljcloyBHIs1qd4t7do1_500

Je to dávno, co jsem objevila první vlaštovku z předělávek mojeho oblíbeného muzikálu.
Nesnášim předělávky…
Když chcete vědět, co zpívaj pusťe si titulky!

První zlo bylo korejské. Hledat to nebudu, protože to tu už někde je (JE!!), ale dám sem ta nová zla valící se z Ruska a Japonska…

Nemusíte všechno krást ne???

Dove! TY Zmetku…komu si ještě prodal práva!!!!

Mikelangelo je jen jediný správný Mozart a taky first and one and only glittery fairy on the world!
tumblr_lj4vb0OmU71qh4me2o1_400

Florent je Saliery nejSalierovatější.

22346_333295405015_311364830015_5243274_4675938_n

A nikdo nikdy nikdo nedokáže zazpívat L´assasymphonie tak jako on a nikdy se u toho nedokáže nikdy nikdo tak tvářit. A to nemluvim o Le bien qui fait mal!!!!

Vidíte!!! Ten chlap je hnusnej plochej a hnusnej!!!
A Estelle Micheau je také jen jedna a to že ji nahradíte lacině vyhlížející ženou s docela fajn hlasem neznamená, že je to fajn…

Florent je prostě dobrej!

(má to plus konečně sem našla tu jeho novou písničku… je boží…. )

Japonci vypadají, jako by cvičila stará sestava Malice Mizeru… nebo Mana secvičoval novou skupinu….

Jo…jsem zaujatá.
Žila sem tim 5 let.
blbky
Začalo to, těžko se to shánělo, člověk horkotěžko sehnal novou fotku. Pak se Erin z ameriky odlifrovala na rok do francie a to byly žně… Sháněly se Florentovy písničky a Mikelangelova videa… člověk je vystopoval, Erin nám posílala fotky a dokonce podepsaná přání z Francie od Mozarta!
Když Ve Francii po 4 letech muzikál končil mělo rusko štěstí, že je velký a MOR tam měl obrovskou fanouškovskou základnu… a já mám štěstí, že jsem mám Ksenii.
Várka nových fotek a odkazů….Videa z nových koncertů..

Pamatuju jak na Tumbleru jednou někdo napsal, že pokud tohle někdy někdo nazkouší a přeloží ..bude to hrozný a nikdo z nás to nepřijme.


Rozhodně ne v češtině….

“ Mozart est là Mozart n’est pas là? – Ah oui, d’accord mozzarela“
řekněte ten vtip v češtině… IMPOSIBRU!

Ničení Bohů je nepřípustné!
A ne..nelíbí se mi to. A ano jsem zaujatá.
Nesahejte mi na bohy já vám na toho vašeho taky nesahám…

Le bien qiu fait mal

TOHLE JE MŮJ MOR..FOREVER..
tumblr_lk5hjeCuoh1qh4me2o1_500

Vivre á crevére!!!

Gloria

Zanechat Odpověď

