Nenapadají mě názvy…

37803488

Aféra se nám zhroutila do sebe a implodovala.
Znamená to konec absurdity? Nikolivěk!
Máme na Přiznáních Lolitek bandu trolících otaku dětí.
Chápu asi byste rádi vyrostli a stali se součástí zdánlivě „dospělejší“ komunity, ale věřte mi takhle to nepůjde.

tumblr_mgzkyzIDUN1rrjbfzo1_500

Já nevím..Jak jim říct, že to takhle nejde a nezhroutit jim svět?
Sebrat dětem hračky a rozšlapat je, to se přece nedělá.

Ale koho to zajímá, když si hrajou na rádoby dospělý a pak ignorují kontext a dělají, že nechápu (ano myslím si, že chápou zcela jasně a tupce ze sebe jen dělaj, protože takhle tupá není ani…ani ONA TI JEŽ CHODÍ NA MŮJ BLOG DÉLE ASI TUŠÍ KDO ONA JE).

1098008_642555399088053_2041192897_n

Vlastně netuším, o co jde polovině republiky.
Člověk táhne těžký, obří tašky, protože promiňte nemám čas na praní v potoce na valše, protože momentálně díky červnovému počasí nemám možnost použít pračku v bytě, který je neobyvatelný, ale postarší pani mě strkají z autobusu se slovy „dělej krávo“.
Okej, chápu, komunisti byly asi hrozně nepříjemný v době vašeho mládí, ale doprdele lidi!

Nemluvě o tom, že se mi točila hlava a já jsem na zastávce z autobusu díky dotyčné „dámě“ vypadla (a to doslova) a následně se snažila marně rozdýchat vylučování tekutin vrchní cestou.

Málokdo by tušil, kolik problémů jsem vyřešila za ostatní během prázdnin. Chtěla bych jen, aby se ke mě lidi (a to i cizí) chovali slušně a aby mě občas někdo nezištně pomohl a ocenil.
Vůbec by mě nevadilo, kdyby lidé v mém okolí začali trochu přemýšlet něž někde něco vyslepičí (čekám jestli si všimneš) a budou z toho zase problémy a nedorozumění, které budu muset vyřešit, aby se mě kamarádky nerozpadli na nanity…

Stále jsem toho názoru, že lidí je na planetě už tolik, že se prostě fajtům nevyhneme, ani kdybysme se rozkrájeli. Lidi to maj v krvi a když je trestný se vraždit, tak se aspoň hádáme.

Pro jistou skupinu lidí ty hádky mohou být smyslem života. To se pak těžko něco vyvrací. Bavte se s člověkem, co očividně existuje jen proto, aby se hádal a o jádro problému mu nejde, protože pro něho je důležitý jen ten proces.

Viz konverzace u jednoho nejmenovaného veřejně umístěného obrázku polonahé slečny v cosplayi, která neunesla kritiku. Bohajeho tak se nenech fotit a nebo měj soudnost… A rozhodně lidi neposílej do koncentráku.
Hyenismus už není argument. To je nedostatečná znalost, nulová zkušenost (hele upřímně bych takové lidi zfackovala poslala do Ruska do lágru na pracovní pobyt na měsíc – aby si to zkusili a mohli pak remcat ze zkušenosti) a hloupost. Kdo se dokáže ohánět válečnýma zvěrstvama tak je jenom a prostě hloupej. Tečka.

Víte, ráda bych aby mě někdo řekl, kam to spěje.
V Americe maj i pro děti nulovou toleranci. Trestají je i za plastový příbor. A ty děti dost často ani nevědí, proč jsou trestány..good job Obamo!
U nás se lidi nezajímají, jsou líní a hloupí. Nepřemýšlejí, hádají se, vybíjejí si frustrace na slabších či zdánlivě slabších jedincích, místo toho, aby jim pomohli. Neznají a ani se nesnaží znát dějiny a základy mezilidské komunikace.
To se vyvinul, gen který prostě lidem do hlavy zapíše to, že mají být zlí, ublížení, vztahovační, egoističtí a nepříjemní?
Nebo se to děje kvůli komunikaci přes prostředníka a na dálku? Kvůli neosobnosti internetu?

Kdo mi odpoví?

tumblr_macf6lMcyT1rxou5xo2_250

Gloria

Jedna odpověď to “Nenapadají mě názvy…”

  1. Já myslím, že lidstvo prostě a jednoduše degraduje.

    Dotyčná polonahá slečna s pupkem visícím přes sukni je naprosto tupá, protože tahat do hádky na netu koncentráky, to už je moc.

    Asi je zbývá to neřešit, postavit si kolem sebe zeď proti ignorantům a debilům a bavit se jen s lidmi, kteří za to stojí.

Zanechat Odpověď

