Tak zase … jako včera

…máme tu pokračování.
Dneska se u toho připitoměle usmívám, protože mi to prostě cuká koutkama.
Opravdu je to fakt nebo je tam někde v kobkách troll?

531872_162445163947534_1391897124_n

1094762_162014257323958_2102601868_n

Asi se to nikdy nedozvím, a to mi trhá žíly! *přehrává jako herci v Shakespearových hrách“

Dnešní úsměvný den *so excited* začal várkou přiznání o něčem, co si říká „NEKO LOLITA“ oumájgodddddwhyyyy!!!.
Ono to vlastně ani neexistuje, je to cosplayová verze lolity, ani to není pořádně uznaný podstyl, což je vlastně fuk protože to je takový děs jaký to je.

Uculuju se tu nad absurditou celé té aférky.

Shlédla jsem fotku a musela jsem si sbírat bradu ze země.
TA HOLKA MÁ NEUVĚŘITELNÝ KOULE!

Všechny ty gramatický chyby, obličej za rudou parukou a růžovou lamou, mejkap a šaty na cosplay, a vlastně žádnej vkus.
Do háje ta odvaha je monstrózní!

Dneska to vůbec je perla za perlou. Z mé apatie mě probralo krásné přiznání postnuté sotva před hodinou. Jako by mě někdo sledoval oknem… jen mě běží v televizi Thor.

Víte, dneska mě napadlo fantastické řešení naší situace.
Situace „LOLITA MÁ BÝT SLUŠNÉ DĚVČE A BLA BLA BLA…“
Pokud budu mít koule jako ta dívčina s Neko lolitou, uvidíme se na příštím „jakýmkoliv conu, na kterej se odvážím“ a pokecáme si o panu Guttu Jarkovském.
Jo… Já vás budu poučovat:D

Na konci mi to samozřejmě můžete dát sežrat.

Je tak dobrá…:D
Wí lahv jó Džudy! *

a5rs-aa69ceaadd90ba72b2cc688d2f3d54581013951_10151702739082999_1040872060_n

And ….

kneel

1148785_3243415859654_686857022_n

Ghí… dneska už mám tak vymleto, vtipnější nebudu… Maximálně vám můžu vyprávět o bílém ježkovi Karlovi, jak mi tu utíkal a skoro to vypadalo, že se mi smál…zmetek!
Ale to necháme na jindy…

Gloria

____________________________________________________________________

* Nekomentujte prosím tento přepis pokud nemáte tušení, na co narážím….

2 komentáře to “Tak zase … jako včera”

  1. “jakýmkoliv conu, na kterej se odvážím”
    … 😀

  2. ..ano, jestli se odvážím… zatím odvážná nejsem..ani odvázaná.. 🙂

Zanechat Odpověď

