A mám to… zadarmo to rozhodně není

Mám titul.
kneel

Ne že bych předtím neměla TITUL (ti, kdož pamatují mou certifikaci za největší svini komunity, se teď jistě zasmáli), teda asi to spíš byl cejch, ale teď už mám opravdovej titul.
Jsem konečně Mgr. a můžu vám říct, že kdyby mě někdo řekl jakýho s tím bude sraní, asi sem šla dělat další řemeslo místo diplomu. Jako fakt!

Mám pocit, že sem se nic nenaučila a jen sem si vytvořila sadu pěkných OCD tiků.

Ne to není hudební skupina:D
To je jen hezky řečeno, že se ze mě stal magor.

1175292_162274767297907_1156214714_n

Ne fakt z toho nejsem odvázaná, neslavim to týdení pitkou, dokonce ani dortem, jen prostě ze mě konečně spadl snad celej svět a já sem se konečně svobodně nadechla a … usnula.
Toť ta fajn zpráva.

tumblr_lgdfdhgQGO1qccabxo1_500

To nepříjemné budu rozebírat teď.

Nechci nijak vířit vody a proto se vyjadřuju u sebe na blogu. Říkám jen svůj názor, tak prosím respektujte, že nikoho nepapouškuju a nikde mě nikdo neponouká, abych tak mluvila.

Ano, jsem Máji kamarádka.
A nesouhlasím s ní ve všem. Dokonce jí dost často říkám, jaký blbosti to zase vymýšlí a ona to říká mě.
To, že se mi líbí její print, je moje věc, vám se líbit nemusí.
Oceňuji její „koule“ a zapálenost udělat něco pro nevděčnou komunitu jakou jsme.

ANO NEVDĚČNOU.

Berte to s odstupem. Nejsme ochotné platit za kvalitně šitý oděv, ač tu možnost máme (tím nemyslím konkrétně Máju, ale i kvalitní konfekci jako je Blažek nebo místní oděvní ateliéry s delší tradicí..). Jsme zlé, protože se člověk podle nás nesmí vyvíjet a měnit, a když udělá jednou chybu, byť ve formulaci či úsudku, udělal ji do konce života. Dokonce smrti smrťoucí mu ji nesmíme odpustit, aby si to zatrsakr pamatoval a nejlépe zmizel a nikdy se už neobjevil. Nedejbože se pokusil nám nabídnout něco krásného u nás se nevyskytujícího se.

To opravdu není jen o Máje a MM. Je to bohužel má zkušenost obecně a vypozorovaný fakt o české povaze.
Nebo lidské povaze??? Abych tu naškatulkovala Čechy, abych pak nezjistila, že ve světě jsou stejní, ba co víc, horší… SMUTNÉ ŽE

Možná má Ophelia tak trochu pravdu, ač jsem s jejím tvrzením “ A ZASE TI HROZNÍ ČEŠI!!!“ nesouhlasila. Možná jak psal kdosi na přiznáních jsou Češi jako národ „malí“. Vidím snahu se vymanit z poučky, ale vzápětí uděláme krok zpět. Proč?

Když budu mluvit o Madame Muffin.
Je jasné, že na tyhle konkrétní designové šaty nebude mít kdokoliv a je mi jasné, že 5000 je teda hrůzystrašná částka. Taky jí nemám. Ale můžeme snít?
Oceňuju její snahu a odvahu.
Oceňuju, že se s tím má chuť zabývat, i když tím budí takovéhle reakce a pozornost, která se na ni valí je v hodně ohledech negativní.
A hlavně oceňuju, že se nevzdala.

Pro mě je „Brand“ tedy česky „Značka“, každá značka. Pro mě je Brandem Opheliin „Rabbit Heart“, pro mě je Velebrandem „Porcelain doll“, kterému prvenství nikdo neupře. Já uznávám jako Brand „Amber“, „Sleeping beauty“ i „Emerald dream“, protože prostě to jsou české značky.

Jo, dle celosvětového slovníku jsou jen malými INDIE značkami, ale i tak je to pro nás docela masakr, protože máme takový výběr místních značek, že si s nimi téměř vystačíme. Je to prostě obdivuhodné! Skvělé!

Tak proboha proč furt kérujeme do jedný, která se snaží rozšířit náš trh i o luxusnější designové zboží?
Já jsem opravdu ráda, že tu máme tuhle diverzitu a můžeme si vybírat.
Vy ne?

Gloria

Ps: Víte, prdel je, že já od té Zlosynky Máji vlastně nemám vůbec nic, co by šila. Moje bloomerky mi dojdou v září a jedinou věc, za kterou jí veleděkuju, protože mě zachraňuje, když mám splím, je její mikina značky Fresh made, kterou mi tu nechala, když mě v den povodní opouštěla a do které se vždycky zacumlám, protože má obří kapucku.

Ano i já bývám tak v háji, že se nedokážu zvednout z postele a ocením, když mě někdo hladí po hlavě a říká, že to bude fajn.

PPS: No a jako kamarádka sem se teda radši nevyjádřila na přiznáních, ale na svém blogu, který nikdo stejně něčte, aby zase někdo neměl potřebu upírat lidem právo se teda vyjádřit a taky protože jsem měla pocit, že to stejně ničemu nepomůže, protože moje víra v lidi upadla a myslím, že se jen tak z bláta a hnusu nezvedne.

Smím s člověkem souhlasit, když je můj přítel?
Smím nesouhlasit s nepřítelem?

Smím se s „nepřítelem“ spřátelit?
..a co na to Kira? 😀

EDIT: Zajímalo by mě kolik našich švadlenek může říct, že začínalo šít už s papírem… Jako opravdu a reálně by mě to zajímalo. Protože, co vím tak ani jedna…. maximálně si nejsem jistá jen u Pet.

4 komentáře to “A mám to… zadarmo to rozhodně není”

  1. 😀 Myslím, že můžeš dělat všechno co chceš. I v období kdy jsem tě nesnášela, jsem s některými tvými vyjádřeními souhlasila (a štvalo mě to :D)

    Já brand beru jako takové ty mega značky, Angelic Pretty, Liz Lisa, atd.

    Šaty jsou drahé, možná si je nikdo nekoupí, ale oceňuji tu snahu a odhodlání. Ale souhlasím s jedním, komunita JE nevděčná. Ať už se jedná o švadlenky nebo o to, že se někdo namáhá se stránkami či srazy.

    Já chápu, že se kamarádky zastáváš. Taky to vždycky dělám, od toho kamarádi jsou a měli by být. Bohužel nikdo z nás nezná Máju tak jako ty a ona se někdy prostě neprojevuje v růžovém světle. A to mnoha lidem stačí na udělání si názoru.

    • To je čirý fakt!!…. Trefila si hřebíček na hlavičku! Ale stačí, když si člověk dopřeje trochu té podlé empatie, aby si sám položil otázku, !..a co když se mi jen zdá, že je na mě nepříjemná, protože internet je placatej jako středověká vize světa……? “

      U mě je asi problém, že se tím občas poslední dobou takhle zaobírám a asi už nejsem schopná poznat rozdíl.

      Možná jen moc filozofuju a nebo možná bych měla mlčet a šoupat nohama, protože sem jestě malý pívo.

      Nebo se na to už asi fakt vyseru a pudu šetřit na ty šaty. 😀

  2. Mimochodem GRATULUJU 🙂

Zanechat Odpověď

