Všechno je z hovna…

37803488
tumblr_mqhla5zsAs1qm26qzo2_250 – kopie

Jděte do prdelí s názorem, že to není pravda.
Hovno jsi byl a v hovno se obrátíš.
Všechno jde do hoven.

Jojo. Mám pesimistickou náladu, nemůžu spát a vim, že zejtra až budu muset vstát, bude mi zase zasraně zle a budu mrtvá a mumifikovaná.
Jsem docela rozčarovaná z některých lidí.
Neuvědomují si, že já tady řešim jejich problémy… Ne moje zasraný problémy! Jejich..
Unavuje mě být tu pro lidi a pak za to dostat jen kyselý ksichty, skoro žádnou snahu, kecy, odmítání, další kecy, rádoby psychologický kecy, výmluvy a nakonec musim řešit lhaní.
Uvědomujete si, že já se bohužel dozvim i to, co nechci…
A musim následně vědomě zamlčovat skutečnosti?
Uvědomujete si jak mi je?

Nedělejte to!

Já se vašich frašek nechci zúčastňovat!

Nechápu, proč je tak těžké, řešit věci, řešit je hned a na rovinu. Schováváním docílíte .. hovna!
Nekomunikací docílíte HOVNA!
Spekulací docílíte SRAČKY.
Nakonec z toho bude jen halda výměšků, který si za sebou potáhnete.

Mě to nebaví…
Vzpamatujte se prosím, oklepejte se a přijďte až si uvědomíte, že občas stačí jedno slovo…

A nebo taky HOVNO!

Gloriadnes převlečená za nerudného Golgoťana…Ne Sprej proti smradu na mě nepůsobí

Zanechat Odpověď

