Wishlist KNIH pro vánoce 2013

Muheha… Ano budou vánoce a já mám ráda dárky.
Mám teda ráda dárky a hlavně mám ráda dárky, které si přeju, takže dneska hodlám vypsat seznam knih, které bych ráda viděla pod vánočním stromkem.

(KDYŽ MI BUDETE CHTÍT NĚJAKOU Z KNIH KOUPIT NAPIŠTE MI!!! ODSTRANÍM JI Z WISHLISTU, ABY SE KDYŽTAK NESEŠLY DVĚ STEJNÉ!!!!)

Jelikož máme těžkou dobu, ocením, když mě pomůžete získat jakoukoliv knihu ze seznamu, i kdybyste se na ni měli skládat ve třech. Není to nic špatného, budu mít radost, i když dostanu jen dvě nebo jednu a každý z mích kamarádů na ni dá třeba jen desetikorunu…. Je mi to fuk, záleží jen na tom, že z knihy budu mít radost. Nezáleží na množství, ale na tom, že jste mi dali něco, co ocením místo něčeho, pro co budu těžko hledat nejen místo, ale i užitek…
(ne žebych neměla ráda figurky poníků, ale fakt nemám polici na figurky:D )

Teď k wishlistu:

J.K.Rowlingová:
HP a kámen mudrců
HP a tajemná komnata
HP a relikvie smrti

(četla sem to, jen knihy kupuju až teď jinak jsem si je půjčovala)

John Connolly:
Bílá cesta
Brána do pekel
Kniha ztracených věcí
Milenci
Neodpočívej v pokoji
Pekelné zvony
Vražedná povaha

(tady opravdu ocením jakoukoliv knihu a budu vřískat radostí… Protože tyhle jdou sehnat fakt blbě)

Neil Gaiman:

Sandman:

6 Báje a odlesky
8 Konec světů
9 Blahovolné
10 Tryzna
11 Endless nights (počkáme na překlad :))

SANDMAN: Věčné noci
SMRT

(Pokud si vyberete mi dát něco od Gaimana tak preferuju komixy okolo Sandmana:D)

Nikdykde (komix)
Koralína (kniha;komix mám)
Marvel 1602

(totok )

Terry Pratchett:
Lehké fantastično
Čaroprávnost
Magický prazdroj
Pyramidy
Stráže!Stráže!
Pohyblivé obrázky
Sekáč
Čarodějky na cestách (mám je v aj a potřebuju českou verzi:D)
Malí Bohové
Muži ve zbrani
Těžké melodično
Zajímavé časy
Nohy z jílu
Otec Prasátek
Hrr na ně!
Poslední kontinent
Pátý elefant
Pravda
Zloděj času
Poslední hrdina
Noční hlídka
Svobodnej národ
Podivný regiment
Klobouk s oblohou
******neeeeeed********
Zimoděj ******neeeeeed********
Nevídaní akademikové
Raising steam (počkáme na překlad )

(KDYŽ MI BUDETE CHTÍT NĚJAKOU Z KNIH KOUPIT NAPIŠTE MI!!! ODSTRANÍM JI Z WISHLISTU, ABY SE KDYŽTAK NESEŠLY DVĚ STEJNÉ!!!!)

Jedna odpověď to “Wishlist KNIH pro vánoce 2013”

Zanechat Odpověď

