Svět se opravdu zbláznil….

tumblr_lyhi4km6nB1r795izo1_500

1005495_646366735381835_1100838056_n

555052_10201015129527392_302421667_ntumblr_mqhla5zsAs1qm26qzo1_250 – kopie

Pořád mám pocit, že se mi zdá nějakej divnej sen. Ráno se vzbudim a bude mi zase dvacet, budu blonďatá a s Wel na koleji. Barvit si hlavu na modro a stahovat nějaký to anime..

Vono hovno.
Sem Mgr. a vlastně si to ani nijak neuvědomuju, život nedělá naprosto nic z toho, co bych chtěla, aby dělal a ještě se mi do ksichtu tlemí, jak jsem z toho nešťastná. Vlasy mám delší a zrzavý a Wel bydlí sto kilometrů ode mě a mě se stejská.

Kreslit umim stejně mizerně jako předtím.
Sem starší, tlustší a mám vrásky.
Pihy se mi mění v pigmentová skvrny, brada v ložisko kráterů a vůbec se cejtim tak na milion a ne jen na „skoro třicet“.

Není to jen podzimem.
Není to jen lidma..
Ale je to asi hlavně lidma, že mám poslední dobou pocit, že co si neudělám to nemám a věřit můžu jen sama sobě a možná 4 dalším lidem.

A jo mluvím i o konkrétních příkladech.

Jsem zklamaná.
Velmi.

Nemá cenu navrhovat nějaké řešení situace, nikoho to nezajímá a každý si alibisticky řekne: “ ale já dělám všechno dobře“.. Neděláte.
Je to oznamovací věta a to proto, že éra vykříčníků už nefunguje…
Vlastně pociťuju jisté smíření se s tím, že člověk je odkázanej jen sám na sebe.
Lidi jsou skety.
Podrazí vás kdy můžou.
Naslibují a vyserou se na vás.
Budou fajn jen když se to bude hodit jim a ve chvíli, kdy pro ně provedete obrovské dobrodiní budou milá a příjemná společnost, ale pak..

do-not-care

Milé děti.
Nechoďte s cizími lidmi, nesedejte si babiznám na lopaty a nevěřte nikdy nikomu kromě sebe. Dědeček hříbeček je pedofil, víla Zvoněnka Cosplayerka na vrcholu ochotná ukamenovat každého hejtra, Petr Pan je roztomilý mladík s cígem a Sudičky šly do důchodu do Gaimanových komixů…

A teď si jdu dát kakao a přemýšlet jak bych mohla vylepšit svět..
tumblr_lyqa1bGjdN1qcihvxo2_250

…Hovnajs..
Jdu plánovat ovládnutí lidstva.

Gloria

Zanechat Odpověď

