Zlolajný článek

Stále nemám ráda lidi…

f9584de2a3_87653278_o2

f9584de2a3_87653278_o2
… Jo jela jsem dnes hromadnou dopravou.
..a dostala přiznání:D


Tyhle moje výlevy jsou asi velmi staromódní, stařecké a hlavně zlolajné ( 😀 ) jsem zjistila, že prý vypadám starší … Jako nedivím se. Poslední dobou mi pohled do zrcadla působí zdvojení vrásek na čele.. proto to nedělám, protože bych za chvíli měla na čele Mariánskej příkop… x Milion.
Ale je vidět, že to jak blbě se cejtim je vidět i z venku.. Takže blbě vypadám:D

Je to velmi vtipné!
Seriously!

Dneska jsem cestovala do Prahy.

Víte, raní procházka byla super.
Byla zima, jinovatka zdobila ještě většinu krajiny, čokl, co na mě už 4x zaútočil, byl v kotci, prase, které podezřívám, že mě špehuje a záměrně na mě bafá, asi ještě někde spalo, kotě mi vrnělo pod šálou a do Třebáně jsem to dala za 40 minut.
Krása!

Pak sem si musela koupit jízdenku..
Procpat se čekárnou plnou dětí a otců, co nechápou „z dovolením“, to bylo teda za trest… (40 lidí!!! fakt 40!!! a jen otcové a děti!)
Sednou si do vlaku, kde těhle 40 lidí ječelo.. fajn!
Ale stát první u dveří a na hlaváku a být z vlaku doslova vytlačená malejma spratkama, co neuměj vteřinu počkat, to mě teda sralo!

tumblr_lw6fs0bcNf1qjify7

Uklidnila jsem se v obchodu s knihama. Kotě mi začalo žrát ruku a já sem si říkala, že české dráhy Wel nenechají moc dlouho čekat ve vlaku, na cestě. Nenechali.
To víte uměj mě poslechnout.:DDDD
Celej den byl famozní… až na ten návrat zpět.

Nesnášim lidi.

Všichni se na mě lepěj.
Nikdo nechápe, jak se vylejzá a leze do metra.
Nechápu lidi, co vlezou do vlaku a otočej se po 4 krocích na schodech, protože si vlastně chtěli sednout dolů….
A navíc smrděj jako hřbitov Ondrových ponožek a místo vlasů mají dred z koudelí…

Jo asi taky normálně nevonim po fialkách, protože tu jaksi nemám vanu ani sprchu, ale jen lavór. To se trochu blbě umejvá, ale umeju se. Ale bože!
V přepravním řádu je, že musíte být relativně čistí, nesmíte smrdět jako kanál a musíte mít jízdenku.. Nechápu, proč takový lidi, jako je tohle individuum, lezou do vlaku (nebo jakýhokoliv prostředku), když předem vědí, že je stejně na další zastávce vyrazí průvodčí, protože prostě smrděj a k tomu nemaj jízdenku.

Já chápu, že nemaj prachy, ale do Radotína se dojít dá.

tumblr_m1b6cfrkQX1rqv5e8o1_500

Vtip týdne!
Prodávám „předražené šunty“…
tumblr_msvoycQa7D1sqxr1yo1_250
… drahý anonyme!
1148785_3243415859654_686857022_n

Prostě se smiř s tím, že za to, že někdo něco za tebe udělá, se platí.
Mosazný kolečka se z budíku od vietnamců vykutat nedaj…
Pokud pracuješ se starýma věcma, existuje možnost, že ty věci budou potřebovat trochu opěčovat, aby vypadaly dobře nebo lépe.
Rez je fakt svině.
Viděla jsem rám strojku, zarezlej tak, že oxidy železa zablili celej strojek tak, že se nedal rozdělat jinak než vhozením do kyseliny…..
A viděla jsem budík zarezlej tak, že jsem ho řezala flexou. Prostě to byla nejjednodušší možnost.

Elektrika.. komponenty, čistidla, ředidla, žíraviny, stabilizační roztoky,čas,design,skill najít budíky se stejnými kolečky a usmlouvat je tak, aby výrobky byly prodejné.

Prosím.
Jdi k těm vietnamcům a kup si ten jejich budík za 60 korun a prosím prosím pochlub se mi potom s výrobkem!
Minimálně chci vidět, jak si poradíš s vyrobením dírek do těch umělohmotných bílých koleček. Vrtat nejdou, zkoušela jsem to!
Velmi efektivně praskají:D

tumblr_m0ankfnUTS1rqfhi2o1_500

Pošli mi prosím výsledek:D
Anonyme!Prosím prosím:D

575025_463580776996345_1529160766_n

No nebudu tu předstírat. To tajemství mě opravdu na chvíli trochu sestřelilo. Nicméně, není v mích silách zavděčit se všem. K výrobě hodlám přistupovat více zlatnickým způsobem a k tomu potřebuji na mích výrobcích mít zaplacenou alespoň práci, abych si prací vydělala na potřebné vybavení.
Zrovna levná záležitost to není a pro naší steampunkovou komunitu by možná bylo zajímavé, mít možnost vyrobit steampunkové doplňky jinak a jinačí než všude okolo.

Mám také reference od kamarádky z Německa, která byla na velkém steampunkovém srazu (zaboha si nevzpomenu kde, ale nemohla kvůli tomu na sympozium, na které jsem nakonec také nejela:(((((( sniffff fňuk ), že moje šperky, které má ode mě se tam líbili.
Myslím, že tohle uznání je pro mě mnohem důležitější a výraznější faktor než anonymní kecálista, co se vyzná tak akorát v Bravíčku a neuvědomuje si, že si ten budík u vietnamců kupuje tak levně díky dřině majitele prodejny, který je v obchodě od nevidim do nevidim.

Chce to trochu úcty. Né ke mě, ale k práci jako takové.
To mlíko, co piješ anonyme, někdo musel nadojit (nebo minimálně nandat krávě na struky přísavky), to maso, co jíš někdo musel zabít a zbourat, ta židle, na který sedíš, tu taky někdo musel vyrobit, to oblečení, které nosíš šila nějaká žena v indii a nejspíš přišla o plíce v nevětraný továrně, ty boty, co nosíš…. už chápeš?

DEPRESSIONTWO8.2

S láskou
Gloria

Zanechat Odpověď

