Jasně. Já můžu za Afghánistán, za druhou světovou válku, za WTC, za povodně letos v červnu, za Jehovisty.. UPALTE MĚ!

Tak jasně, jsem naštvaná.

f9584de2a3_87653278_o2
Tenhle obrázek je tak výmluvný!

Prakticky pokud mě chcete nasrat, řekněte mojí mámě, aby mě zavolala.
tumblr_mqhla5zsAs1qm26qzo7_250

Nebo se chovejte jako idiot a sáhodlouze vysvětlujte něco, co lze říci dvěma větami.
tumblr_m6oaooXyVH1r9tqlw

Já fakt nemám čas.
Nejsem v důchodu jako někdo a nejsem živnostník s prací, kde zapnutý telefon na stole slibuje hodiny a hodiny vykecávání, protože ta práce není nebezpečná/hlučná/stresující… apod.
Taky už nejsem student, abych měla ty hodiny na to vykecávání.
Mívám na plotně jídlo pro 4 lidi.
Bývám v dílně a s jiskrou v oku vrtám díry,ta jiskra přitom pálí, ale nemůžu pustit ten plech, že jo.
Nebo mi třeba taky občas je prostě zle -> Protože jsem nervózní, a vy o tom dokonce víte!, protože víte, že nám končí termín a nebo máme nějakou akci, která je důležitá a vy na ní dokonce chcete jet, ač víte, že já bych si radši to lejstro vyzvedla mimo nějaký tyhle šaškárny…Nebo prostě všechno najednou se sere.

No jo, ale to je tak těžký si pamatovat co říkám ale po mě chcete abych si pamatovala uplně všechno. Ale úúúúplně všechno!

Nemám na to kapacitu.
A víte co, nechce se mi!
Já se tu snažim jako ten největší kretén.
Ale asi to není dost, protože bych měla dělat víc, třeba zadarmo Eshopy nebo produktový fotografie, na který musim mít čas, prostor, náladu…. Správu webů a kdesi cosi, protože někdo je línej se s tim počítačem naučit a dělá ze sebe debila, jen proto aby mě mohl dvě hodiny otravovat zbytečným problémem, který vlastně neexistuje.
Já sem se to taky musela naučit. Taky sem si připadala jako kokot když sem v patnácti-šestnácti se ptala, co doprdele mám udělat, když se mi sekne komp a nebo jak přehraju film…

Ano!
Ukažme si na mě!

Doháje tak použij rozum!!!!

Mě to fakt nebaví, nejsem profesionální poradna na všechno!
Abych všade hlídala, aby někde někdo neudělal kiks a nevěřil pochybnejm agentůrám, abych byla na telefonu 24/7 a měla furt čas na plky a dostatek historek, abych věděla co je s jejím skypem, když já ho nepoužívám a nejlépe znala její heslo a přihlašovací jméno na všechno…
Se mi zdá, že by si měla pořídit diář ne dceru.

tumblr_inline_mqghlsDvsy1qz4rgp
brečím

tumblr_lgodoa5lZU1qahfjpo1_250
Proč… Ptám se vás..
K čemu to je.

Já sem tu strhaná jak mula na Egyptským staveništi.
Sedim tady, s horečkou, bolí mě celá držka (kdo mě viděl, ví jak blbě vypadám)a nedivim se tomu, že mě někdo na přiznáních tipoval na 40 let. Já se cejtim na víc.

Já už fakt nemůžu!

tumblr_lq5vu8zjlx1qjnhqgo1_500
1069173_582970045079924_946895428_n

čau.. Gloria

Zanechat Odpověď

