Šáhnout, slíbit, děkovat.

tumblr_mdxk5s6xnw1rjixpqo1_500

Promoce.
Šaškárna to je.

Nejen, že se tam člověk nudí (jako pán v černém mundůru, co mocně napodoboval poslaneckou sněmovnu, respektivě hajal jako Schwarzenberg) a přijde si jako cvičený makak, ale pak musí jít, šáhnout na žezlo, prsty do Victory, hošanovi v bílém hacafraku, Santa Clauzovi řekne, že slibuje být hodný a milý na své přátele a příbuzné a proto očekává velké množství dárků pod vánoční stromeček a paní v rudém hacafraku (děkance), děkuje, za co, na to jsem nepřišla ani během komunisticky působícího motivačního proslovu, kdy jsem doufala, že nás nebudou chtít nutit cvičit poupata!
Mocně jsem uvažovala, jak zastavím ten výbuch smíchu.
Nakonec se mě to nepovedlo, naštěstí jsem se začala hihňat až po tom, co „černooděnci“ odcházeli uličkou.

Pokud by mě nedejbože napadlo, že budu dělat nějakej další titul, tak mě praštěte, pokud ho náhodou dodělám (nemožný!!!), tak mě zlomte ruku, abych nemusela na takovou šaškárnu znova.. nejlépe komplikovanou zlomeninou a tak…

tumblr_mqdkbfK1pn1s7kr24o1_250 – kopie

A ano jsem magistra.
S lejstrem.

Zní to hrozně!

tumblr_mq3n2yQdof1rds659o1_400 – kopie

O dálnicích budu mluvit jindy.
Nechce se mi..:D

Gloria

Jedna odpověď to “Šáhnout, slíbit, děkovat.”

  1. YAY Spock!
    Gratulace.

Zanechat Odpověď

