Hejt.. and again and again and again….

Neunavuje vás to?
Mě extrémně.

383113_516803585048897_1565920922_n.jpg

tumblr_m3o1w0zPlJ1qhzgwxo1_500

Jako já chápu, že co člověk, to jinej vkus.
Jsem schopná pochopit, že si musí lidi vzájemně sdělovat nějaké ty niterné pocity, protože jinak by jim asi vybouchly hlavy.
Ale fakt nechápu, že to musí dělat anonymně na přiznáních na facebooku, aby ty jejich niterný pocity četli všichni.

Musíte mít asi hodně smutnej život a mě je vás líto. Nemít nikoho, s kým můžete klevetit, musí být pro někoho s vaším naturelem strašná rána. Opravdu smutné. Proto je zřejmě nutné zprudit všechny jako batolecí půlky tím vaším rozervaným výkřikem, že jo. Tak víte co. Poslechněte si teď ten můj.
1148785_3243415859654_686857022_n
575025_463580776996345_1529160766_n

O kalkulacích cen výrobků jsem už mluvila.
Přijde mi tedy zbytečné – nazvěme to házením perel sviním – o tom mluvit opakovaně.

Budu dneska mluvit o tom, jak si neuvědomujeme, že i slovem můžeme člověku ublížit. Obzvláště pokud to slovo proti jedinci používáme soustavně, opakovaně a v houfných náletech.
Nechápu, jak jste si toho mohli nevšimnout, ale o jisté nejmenované značce se na přiznáních lolitek mluví docela často. Na můj vkus až moc.
Zajímavé, že po příchodu z práce či ze školy asi nemá nějaký ten trol co dělat, třeba úkoly nebo vytvořit nějaký vlastní projekt, aby se nenudil. To je asi na trolí hemisféry nadlidský výkon, proto musí dělat něco méně složitého, ale o to víc jedovatého.

Pochopila jsem, že to není nějaký extra hejt.
Dožírá mě však fakt, že ten anonymní pisatel to prostě nenapsal na stránku té značky. Doprdele, když nemám kvalitní zpětnou vazbu a lidi aktivně nespolupracují byť jen ideově, nebudu nikdy schopná pochopit, co po mě potenciální zákazník tedy chce.
Já to nevím do dneska.
Dělám šperky za cenu materiálu, ale prej je to drahý.
Asi dělám něco špatně. Když to dám za cenu trojnásobnou bude to OK?
…to byla řečnická otázka….
Pokud chcete nějak pomoci rozvoji toho daného subjektu, proč to píšete anonymně?? Nebylo by lepší napsat přímo té osobě a poskytnout jí možnost s vámi vykomunikovat nějaký rozumný uchopení situace a například nabídnout alespoň psychickou podporu konstatováním „držím ti palce, snad se to povede“? To je moc lidskej přístup co…
To se tolik stydíte za názor? Nebo snad se stydíte za to, že se vám něco nelíbí? Až tak moc nepříjemný je vám fakt, že by lidi věděli, že to jste vy ten člověk, co se mu nelíbil ten a ten produkt??
Co je to za volovinu, prosím vás?
Když nechcu, aby lidi věděli, že se mě to nelíbí lze napsat přímo té konkrétní osobě, vyhnete se tím publicitě.

Ale tady jde hlavně o tu publicitu.
tumblr_ljh0puClWT1qfkt17
Jak jinak taky…

„Jak pokrytečtí umíme být?“*

Berme to tak, že takový druh chování už zavání jistým jevem, který se vyskytuje na základkách mezi dětičkami.
Uzurpovat někomu svobodu slova nechci, jen vznáším myšlenku toho, že uzurpovat někomu možnost propagace jeho obživy a neschopnost si vaše niterné poznatky nechat pro sebe nebo pro uši spolustěžovatelů je neotesanost, nedostatek taktu, případně buranství a hlavně ignorantství.

Kleveťte si jak chcete. Máte možnosti na blogíscích mlít o čem chcete. Tam je to vaše a tam si křičte, jako já si mleju tady. Mezi kámošema v hospodě/čajovně/kavárně si třeba pomlouvejte i mě, mě to totiž je uplně.. víte kde.

Uvědomujete si ale občas, že když si do jedince kopneme jednou, je to pro toho jedince prozření, dvakrát je to poučný, třikrát je to důrazný, ale kopat furt znamená jedince ukopat. Ukopat znamená inhumovat.
Inhumovat znamená:

Chápete?

Nevím, jak pozdvihnout nějaký, snad ještě existující, morální hodnoty. Vaše morální hodnoty, abyste pochopili, že jako komunita, ač se třeba jednotlivě nemusíme, máme držet společně.
Podpořit se.
Pochválit, poradit, kritizovat tak, aby z toho byl užitek, ne splíny a mindráky.

Dělat si vzájemně vrásky je nejspíš zábavnější.
Potom děkuji, nechci být členem společenství, kde prestiž získáváme pomluvou a kopáním do lidí, co se snaží pro nás něco dělat a nejde o to, jak jim to jde, ale že vůbec to dělají.

Doufám, že má frustrace vám nezkazila tento pěkný den.
Gloria
__________________________________________________________
* kdo odhalí, na co je to narážka má u mě hrnek kafe.

3 komentáře to “Hejt.. and again and again and again….”

  1. Lukáš Z. H. Says:

    Tak jo, upřímně moc nevím, na co přesně narážíš, ale když už jsem se sem dostal, tak Ti zkusím popsat své pocity z Tvého hejtu. Nějaké stránky formální nechám stranou, i když si myslím, že to šlo udělat lépe a přehledněji.
    Z vlastní zkušenosti vím, jak nelibě bere 90% lidí kritiku. Kdysi jsem se pokoušel lidem třeba rozebírat povídky, ne jim ublížit, ale jen sdělit, kde podle mě mají mezery. Valná většina mě poslala do háje. A to i lidé, jejichž tvorba se mi relativně líbila, ale měl jsem k ní nějaké výhrady. Obvykle se do mě pustili i přátelé těchto lidí. Potom se nemůžeš divit, že moc nemá člověk náladu někomu něco kritizovat do obličeje.
    Druhá věc co mě zarazila je, že teď děláš to samé, co Ti lidé, které kritizuješ, ne? Protože to říkáš u sebe na „blogísku“ a ne jim do očí?

    • Týká se to hejtů na téhle stránce https://www.facebook.com/PriznaniCeskychLolitek?fref=ts a ty jsou anonymní, své připomínky tam píšu a to tak, že pod svým jménem a s fotkou, kde je vidět můj obličej. Takže zde jen píši článek na který budu odkazovat při dalším hejtu na tu jistou značku, která se tam propírá ob týden a mě to sere, veřejně jsem dala článek na Facebook, aby si to přátelé i nepřátelé, kteří ví oč jde, mohli přečíst. Ne nedělám to co oni. Já prakticky stále mluvím s člověkem, který tu zmiňovanou značku, o které tu mluvím, vlastní a prakticky denně mu dávám možnost se o mě opřít.

      Pokud mám někdy někde s konkrétním člověkem problém dám mu to najevo a dám mu možnost mě sepsout, co si to jako dovoluju mít s ním problém, ale když je to anonymní trol, tak jaksi nemám šanci mu napsat osobně… Logicky. Spoléhám na to, že ten trol se zase ozve a já budu moct k tomu jeho příspěvku vložit odkaz, aby si přečetlto, co mu chci říct a nebo mi teď zbývá doufat, že můj blog čte normálně a opět se pobavil a zítra mě obšťastní hejtem jen a pouze pro mě… 😀

      • A když jsme u toho, že si to četl…asi ne dost dobře protože cituji: “ Kleveťte si jak chcete. Máte možnosti na blogíscích mlít o čem chcete. Tam je to vaše a tam si křičte, jako já si mleju tady. Mezi kámošema v hospodě/čajovně/kavárně si třeba pomlouvejte i mě, mě to totiž je uplně.. víte kde.“

        Já se nebráním tomu, aby si lidi na blozích psali o čem chtějí, já jen chci, aby ten člověk/ti lidé, co se opírají stále dokola do jednoho projektu si uvědomili, že kritika je dobrá, je fajn pokud jí míříte na toho člověka, ač vás třeba pošle jako wolverin ty dva další, se vomrdat, ale pokud někde anonymně hejtíte někoho systematicky už rok, tak to celkem není zdravý.
        Rejpat i přes zcela zjevné úspěchy toho člověka/té značky mi prostě nepřijde logické, obzvláště v případě, kdy jde o kalkulaci ceny, co si může vyžádat. To kdyby neměl ten trol líná mluvidla či prsty (to podle toho jestli kvákne nebo píše skrze internety)…

Zanechat Odpověď

