It´s not me..It´s you…

tumblr_m4zzxnfuA61qbbxt5

tumblr_mmyl6wnhTz1rc4gxlo1_250 – kopie
Tento článek je o konkrétní osobě. Ta osoba si jej nejspíš nepřečte, ale tohle je řvoutek a já zde prostě upouštím páru.

„Chci ti pomoct..“
tumblr_inline_mruu0ly6C21qz4rgp
tumblr_mqhla5zsAs1qm26qzo8_250
.. a co za to?
Resp. budeš z toho mít pak blahosklonej pocit, že mi pomáháš a v půlce pomoci se na mě zase vysereš?
Budeš mi pak opět dělat do chlapa?
Budeš mu psát esemesky a sápat se po něm?
Prohodíš tím „tónem“ opět něco jako „.. tak jasně..mohla bys Eliško uvařit…“
NASRAT milá dámo!

Víš. To, že si o čtvrtstoletí starší a máš dvě skoro dospělé děti neznamená, že si lepší člověk, máš právo se chovat povýšeně a slibovat mi něco, co vezmeš jedním uchem do mozku a druhým hned vypustíš.
Pokud se teda nechám přemluvit, že mi chceš pomoct, ač vím, jak to dopadlo minule a ty mě opět přesvědčíš o tom, že nejsem dost dobrá pro tvou pozornost a slib daný mě je pro tebe jen pár slov hozených do éteru, myslíš že budu mít chuť pro tebe něco ještě někdy dělat?
Neříkám ti to do ksichtu, protože to nemá cenu.
Jasně jsem formulovala co chci, jasně jsem něco řekla a pokud formulace jednoduchou větou, srozumitelnou žákovi první třídy, je nedostatečná, asi to není ve mě, ale v tobě.

Opět opakuji:
Pokud mi někdo chcete pomoct, pomožte mi, ale nechtějte po mě, abych ocenila něco, co není pomoc, ale další umlajtung. Nebudu vám vděčná za komplikace, které mi způsobujete tím, že mě odmítáte poslouchat, protože jste starší/chytřejší/motivovanější/zkušenější … A uděláte si to po svém. To já nepotřebuju.

Díky takovým lidem jako jsi ty, výše zmíněná dámo, jsem ztratila důvěru k lidem.
Sotva věřím, že když požádám vlastního chlapa o přinesení dřeva, že to udělá, a udělám si to radši sama, i když se u toho téměř pozvracim.
Radši chcípnu na kole a dojedu kocourkovi pro žrádlo sama, než abych řekla někomu, kdo sem k nám míří, aby mi ho koupil.
Chodím pěšky, po tmě, protože vím, jak lidi otravuje dělat taxíka, ale mě naopak otravuje poslouchat ty kecy, že sem si neřekla nebo že sem si naopak řekla. Prostě mám vlastní nohy, umím chodit, tak si to dojdu a vy oceňte to, že vás tím neotravuju.
Zvykněte si, že si nic nepůjčuju, nerada přijímám dárky, protože se nerada cítím zavázaná, neb nemám jak splatit tento „dluh“, který vzniká v mé hlavě.

Vlivem okolí se ze mě stal zapšklý samotář.
Zvykněte si na to a nesnažte se mě přimět ke změně postoje, budu víc kyselejší a nepříjemnější.

A nakonec, nepomáhejte mi, pokud nehodláte poslouchat, co vlastně po váš žádám za pomoc.
Nebo radši prostě mi nepomáhejte vůbec.

tumblr_m7a962iCMg1qg462ao4_250

..jak Marmeláda přišla i o poslední zbytky optimizmu a nadhledu…

Vlastně můžu působit nevděčně, ale víte jak se cítím já, když mi někdo vnutí nějakou pomoc a pak se na mě doslova vysere? Není schopen komunikovat a nebere telefon? Čekáte na něj s vyrobeným obloženým stolem a pak to loutáte dva/tři/čtyři dny, protože je vám líto to jídlo vyhodit a třeba taky už na jiný nemáte?
Já jsem se neprosila, já jsem se nechala přemluvit, že o to vlastně stojím, je to moje chyba, že jsem opět skočila na stejněj špek jako už mnohokrát a cítím se trapně.
Protože sem to měla čekat.
Protože tohle já vždycky čekám.
Díky.
Už tu chybu opravdu neudělám. Minimálně nebudu už věřit žádnému slovu danému tebou milá dámo.

..a nemám ani čokoládu, ve který bych mohla utopit své ideály…

582079_483141888363284_633447179_n
Yes please Severus…

Gloria

Jedna odpověď to “It´s not me..It´s you…”

  1. Opět chvílím spocka.

Zanechat Odpověď

