Sportem … když potkáš debila, ku trvalému ohrožení života

Můj ortoped my měl radost (tímto zdravím pana doktora Jelínka do Nového Boru!), protože mě vždycky huboval, že necvičim a nemám žádný svaly na zádech a kolena mám v háji..
„Měla bys jezdit na kole nebo plavat, protože si stejná lemra jako tvoje matka“ *a přetáhl mě po hlavě mou kartou s rentgeny mích hrozných kolenních kloubů a páteře*
Můj ortoped je hrozně fajn pán. Má rudou ordinaci, po stěnách knihovny s bustami a obrazy, ze kterých na vás shlíží Lenin, Stalin a Marx. Pan doktor sám má dva metry a ruce jako lopaty. (Toto nebyla ironie!)
A měl vždycky pravdu…
tumblr_mmyai7BlKc1qcb5fko10_500

Měl by radost, že poslední dobou jezdím na kole víc, než bych si já odpůrce sportu, přála. Fakt nesnášim fyzickou aktivitu. Jsem ten typ člověka, co miluje gaučing a slíping… (pro Wel – sleeping = spaní).
Bohužel to se jaksi neslučuje s bydlením na vsi.
Autobusy tu jezdí málo a pěškobus za tmy je mi opravdu o hodně víc nepříjemný, než jet na tom kole. Navíc pěšky jsem řádově o hodinu pomalejší než na kole…
A navíc ten vítr ve vlasech…..:D

Ale víte, co mě žere?
Fakt nesnášim jezdit za tmy. Nejsem žádnej posera to teda ne, ale mám pocit, že si mě vytipovalo pár jistých individuí a dělaj si ze mě terč, potažmo prdel.
Už měsíc skoro na témž místě na mě čeká prase… Fakt divočák… Asi mu příjde vtipný, že se z něj pokaždý skoro zeseru.
Srny jsem se už naučila odhalit a zpomalit před tím než mi ty kozy pitomý skočej pod kolo.
Lišky, zajíci, kuny, ježci, kočky a ti další malí hajzlíci mi naštěstí pod kola nelezou, pokud je neodtahávám zrovna z cesty, protože je nějakej hovád srazil (ano, zrovna včera sem ze silnice odtahovala kočku, co byla mrtvá, ale ještě teplá HOVADA!!!) a naše Kocour se už naučila, že když na mě čeká u silnice, má utíkat napřed, že jí pomuckám u dveří.
Fakt díky bohu, že ti lidi, co maj doma toho hnusnýho, černýho vlčáka a k tomu taky dvoumetrovou díru v plotě, se ho naučili zavírat do kotce.

Ale to největší zlo na silnicích jsou především lidi.
tumblr_m4jlx904W61qkvdmio1_500
tumblr_mqhla5zsAs1qm26qzo1_250 – kopie
Ať už jedu na kole, nebo jdu pěšky, existují dementi, co si myslí, že nechat svítit dálkový světla je strašně echt. Víte, já když jdu a jede auto, tak si stoupám do pangejtu, protože nikdy nevim, jakej debil to jede a jestli mě neoslní těma svejma světlama, protože když mě někdo oslní a já se zrovna hejbu tak jdu šejdrem. Na kole je to trochu větší problém a já můžu bejt ráda, že to tady znám a vim, že musim držet řidítka rovně a nebo, že když tady zajedu kousek do prava tak pangejt nebude hlubokej a já si hubu nerozbiju…

Já chápu, že vám nějakej žiglista může bejt u anusu, ale jsme všichni lidi. Až se vám zesere auto a vy budete muset vzít kolo a jet si do druhý vesnice pro nákup, protože autobus jel před dvěma hodinama a pojede až za tři nebo líp až ráno, tak poznáte zač je toho famfrpál! Člověk si tady dělá starosti, aby, když si koupím silnou čelovku, to neoslňovalo lidi, co pojedou proti němu a tak si koupil slabej shit o svítivosti jeden a půl chcíplý světlušky a místo toho, aby se dočkal nějaký tý solidarity mezi účastníkama silničního provozu, dočká se jen haldy dementů v EsŮVéčkách s reflektorama, kterýma by se dosvítili až na měsíc.

Zítra si jdu koupit tu silnou čelovku zmrdi!
GL a HF!

Gloria

Jedna odpověď to “Sportem … když potkáš debila, ku trvalému ohrožení života”

Zanechat Odpověď

