Zima, lidi, pohyb…

Taky je vám taková kosa?
U mě by to nemělo bejt tak markantní, protože na mlejně je prakticky pořád kosa. Je to kamenej barák u potoka.
V zimě je tu zima, když člověk nezatopí a i pak je tu klemra další 4 hodiny než se to trochu vytemperuje a venku od vody táhne takovej chlad až vám cinkaj kosti a v létě je vevnitř zima jak ve sklepě a z venku táhne opět chlad od vody společně s mračnem komárů.. Takže by mě to nemělo tak překvapovat že jo.

tumblr_mtg94wHFYe1rjyrpro5_250

Možná bych si měla přestat stěžovat a místo kraťasů začít už nosit kalhoty nebo třeba punčocháče pod sukni…Logicky. Ale kdo by se s tim furt oblíkal…

Extrémě mě ale sere zima na kole. Jak jsem psala v předchozím článku, nesnášim pohyb. Je to pro mě neskutečný sebezapření. Ale jo. Jezdím na kole docela často.
Kdo by to do mě řekl, že.
Irituje mě jak mě mrznou ruce .. a hlava… a nohy…ale hlavně ty ruce. To nesnášim!
Dneska jsem už třetí den po sobě musela „někam jet“. Moje nohy mě proklínaj, já proklínám sebe, že eště nemám řidičák a lidi, co postavili krám až v druhý vesnici a ne u nás… a tak dál.

Člověk si tu stěžuje na krám až v druhý vesnici, ale kdybyste viděli jak se mi stahne prdel, když vlezu v Praze na Andělu do obchoďáku, bych mohla štípat ocelový lana. Co nesnášim víc, než to šlapání na kole a mučení mích svalů pohybem, jsou lidi v obchodních centrech…

Ó bože, jak já nesnáším důchodce a matky s kočárama a pipky, co se zastavujou uprostřed uličky nebo se šouraj mezi regálama jako by ten krám byl prostorný bulvár v Paříži, kde se jim může člověk kdykoliv vyhnout. AWWWWWWWW!

Ostatně důchodců byl plný krám i dneska v Řevnicích, ale! Oni byli už na odchodu, když sem si to přisrala na svém filajovém kulovém blesku s vlající kapuckou. Protože malý město, znamená omezený počet důchodců, co se do krámu hrnou hned co otevře, protože už od pěti ráno nemůžou spát. Tzn. než já se dokopu do města, důchodci maj pro dnešek odbyto..haha!
Nedokážu pochopit, jak sem to dřív dokázala vydržet v obchoďáku celej den…
Je to tam jak v úlu. Bzučej tam všem mozky jako borgská krychle, každej někam kluše, klimatizace dělá divnej vzduch a chybí tomu už jen Sedmá z devíti stojící u dveří, pro efekt.
tumblr_mcxny1Yx2g1qaq1k5

Moje svaly se ještě ani nevzpamatovaly z kola a už sem se hnala pro dřevo a nosit dřevo do kopečka s namoženejma stehenníma svalama ..ó jaká to lahoda!

Co mě to napadlo přestěhovat se do takovýho prdelákova, fakt!
Naopak díky prvnímu Bohu, co půjde okolo, že už nemusim bejt v Praze.

Asi bych měla začít něco dělat s tou fóbií z lidí a taky s pneumatikou na břiše.
tumblr_mc9sseNQt91qcb5fko1_500
Třeba tohle:D

Gloria

Zanechat Odpověď

