Cesta ku zářným zítřkům… snad

tumblr_mu66cdEtv71qbsejjo1_500547628_518376564891599_144383077_n
NEEEEEE…
Nejsem optimistická, jen jsem si myslela, že vám rozsvítím váš den trochou toho sarkazmu a špetkou ironie.
Tak co. Povedlo se?
Ne?
tumblr_mva92yZYS31qb4bkbo4_250

Milý deníčku,
Dnes jsem byla zase v Praze.
Asi začínám být opravdu akutně alergická na lidi.
Nemůžu je vystát, už když s nimi mluvím přes sklo a oni mi prodávají lístek na vlak.
Nemohu je vystát ani ve vlaku a už vůbec ne v metru, kde se na mě lepí a smrdí a pomalu se pohybují, ač nejsou v důchodovém věku a nevlastní hůlku.
Bytostně je nesnáším v obchodních centrech. Vlastně mě začínají děsit samotná ta obchodní centra.
Deníčku, myslíš, že je nutné se s lidmi stýkat?

Ne nedělám si prdel!
Jak já nesnášim jezdit do Prahy.
Protože vy lidi jste tak strašně divní!

Beztak mám ještě další neskutečnej problém, větší zlo než hladomor v Africe, válka v Afghánistánu a převaha muslimů ve Francii.
Poslední dobou je to se mnou čím dál tím horší. Mastná hlava, lesknoucí se ksicht, akné až na kost, hadry jak bezdomovec a smrdim.. a nemám koupelnu.
To je celkem dobrej vopruz co…
Člověk si přísahá, že nikdy nebude vypadat jako utahaná čtyřicetiletá „matka“ od rodiny s dluhama, co kouří jedno cígo za druhou, má zažloutlý prsty i zuby a drdol… a Voilá! Je to tu.

Cítíte tu bezmoc?
Právě sem se umyla v lavoru a nemám pocit, že by mi to nějak pomohlo.
Zejtra peru… v lavoru…
..a meju nádobí… v lavoru…

Ano, blejská se na lepší časy, ale já prostě to světlo na konci tunelu nevidim.

tumblr_mrk36rkyaz1qlvie8o1_r1_250

No nic.. prosvětlíme si můj příšernej vejšplecht také trochou té komédie.

Když už jsem byla v té Praze.. samozřejmě jsem musela nějak jet domů.
Po tmě..
Na kole…
Stalker Prase čekalo ve svým rigóle!
Zasvítila sem na něj a projela okolo, jak nejrychleji sem zvládla šlapat, aby věděl, že se z něho neposeru!
Ani se nehnul… zmetek..
Měl se dát na útěk a hystericky kvíkat nad svou prohrou… Příště ho snad budu muset ještě profackovat, aby se cítil potupen a s řevem utekl!
Pchá! Jednou Prase!
Jednou!

Když už jsme u těch zvířátek. Ukončím svůj post jako TV Nova.
tumblr_mu66cdEtv71qbsejjo1_500

Dizz izz máj kitty!

Gloria

Zanechat Odpověď

