Bylo nebylo… Pár postřehů ze Snu listopadového zla

Bude to netradiční a děsivé a zlé a šílené a nekoukejte na to pokud jste povahy slabé a blbé, máte problém s pochopením ironie, sarkazmu, jinotaje a tak.
Nekoukejte na to radši vůbec.
Mohlo by vás to psychicky rozhodit a mohlo by vám to přivodit infarkt, mrtvici, alergii, demenci a možná i nemoc z ozáření.
Hulka nevyjímaje, ten by u toho zemřel .. na hodně věcí.

Příští řádky jsou pohádka.
A taky horor.
A surrealistická šílenost.
A rozhodně by to neměl nikdo číst.

tumblr_mcishfbuJl1rw17b6o1_500
tumblr_mfmbzqyXej1qa9jn1o1_500

Teď už sem vošulila ten Fb dementní stalkerskej náhled a můžu propustit tu demenci ven…

V království tom byla zem Hovnozem. V tom kraji, mnoho lidí žilo, spíš hnilo, ale asi se tam něco změnilo.

Byla jsem tam, vám povídám!
Tmu jsem viděla makat!
S krumpáčem i v obchoďáku, jako hlídač hmotných statků.

Bednu kytu viděla jsem chodit, za nos vás nebudu vodit.
Místo úst tsunami.
Leskem jako blesk oslňují dámy, prasátka hází jejich tlamy.
Se sádrovou fasádou na líci, matka, kojící.. energy drink pijící.

Chápete to?

Mocné haldy hader v krámě, bohužel žádná na mě.
Boty že by jeden blil,
kus kůže a hlavně podrážku by na zimu zákazník ocenil.
Ceny šplhající se do nebes, ovšem do těch křusek by nikdo nevlez.
Kilometry podpatků a na ledu bruslíš po zadku.

Papundeklový křusky všech zemí spojte se!!!

Buřtoidní bundy vrací úder!
Stejně tak i černej prudér.
Áj mejk many an áj hev mór many den her!
Ší stůpid end jů mast giv mí máj many bek…
to je ten vděk..

Bahno na cestě, bahno na prahu. Bahno! Všude bahno, ty hnusný čistoty vrahu!
Bahno na rohožce, bahno v pokoji, na koberci, na botech, na punčocháčích, bahno na vlasech…
DOPRDELE JAK!!??

Vstudně se už voda hore tlačí,
elektrice se to nepáčí.
Vyhazuje se nám jedna fáze,
jističe skučí a spotřebičům není blaze.
Kompresoru se to venku vrčí,
moje maso ve vyplý lednici brečí!
Otrávená ze všech těhle hňaček,
šlapáním do bahnitejch sraček,
vyhazováním elektriky,
Nesnášim ty její problikávací triky.

Můj shopaholismus je na odvykačce,
a já musim vězet v týhle.. vy víte v čem.

Nakonec pěkné pohádky mám i trochu optimismu.
Viděla jsem kuřáka, co nechává ze solidarity pro bezďáky většinu cigára.
A taky zjistila, že moje nenávist k řidičům s oslnivýma světlama je sdílená.

Pokud se někdo dohrabal až sem, nechť si nechá vydloubnout oči a provést lobotomii. Doufám, že nebudete trpět dlouho…

Amen
Gloria

———————————————-
Všechny situace popsané v tomto článku jsou zcela a úplně pravdivé. Realita byla zkreslená jen šílenstvím pisatelky. Jakákoliv podobnost s osudem jiného člověka je zcela náhodná, protože já za nic nemůžu:D

Zanechat Odpověď

