Zasraní tupci!

Toto je jediný uspokojivý název, co mě napadl a nebyl příliš dlouhý a automaticky se už nezačal měnit na slovní průjem.

Asi jsem prokletá, protože ti debilové se na mě lepí.
aAYQVy0_700b
A je jim jedno, že je ignoruju…
…ale stejně poslouchám protože nevěřím, že to je fakt tak hrozný….
tumblr_mjrfiotLS11qevro5o1_500
…bohužel je..
tumblr_mimmuosVKP1ru2qqyo1_250

Pomyslný pohár mé příčetnosti bublá vzteky…
Má příčetnost trpí třaskavými výbuchy vzteku a nejasně mrmlá něco o vyhlazení lidstva…

Dneska jsem zažila několik paradoxů… Mám pocit, že to roztrhalo realitu na prtikousíčky a my žijeme v imaginárním otisku našich vědomí v záložním disku pochybného Matrixu, ale náš skutečný život/planeta/whatever je rozerváno na cucky a letí vesmírem ve formě nového pásu asteroidů…

Tolik blbosti v jednom dnu!

Tolik debility na jednom místě!

Nechápu, kde některé entity berou svou odvahu, ale myslím, že by ty živé sebevražedné tentononcy měly zvážit pořízení si nového vybavení ve formě pudu sebezáchovy, neb pokud se jim ho velmi rychle nedostane, budou inzultovány do brady a následně inhumovány a budou tím velmi trpět, neb inhumace zaživa není fajn pošušňání.

Jako docela ráda bych některé ty existence srovnala do latě sama, ale víte jak.
Znáte mě.

Jsem mladá, krásná, inteligentní, slušně vychovaná, starším ustupuju a slabším pomáhám….bla bla… a osoby se slabším myslí nebiju.
tumblr_mvsty7os2l1qe8a0fo2_250

Ale někdy OPRAVDU FAKT CHCI!!!
tumblr_mtg94wHFYe1rjyrpro9_250

Hodila by se Vogonská poezie…
Ale puknout mozky si necháme příště… protože já zrovna teď ještě něco mám..
1173901_305517582922077_1663308612_n
.. ehm..tak to nevyšlo…
383113_516803585048897_1565920922_n.jpgtumblr_m7iat9uml61rshsrlo1_250

Zanechat Odpověď

