Oh God!!!! Why!!!!

Kdybyste někdo tušil, kdo sem byla v minulým životě, prosím odhalte mi pravdu. Chtěla bych se dozvědět, jestli je to jen blbá karma nebo jen štěstí hraje karty se smůlou o mojí hlavu a má zasraně a kurevsky blbý karty…..

871

Víte. Chtěla bych umět číst myšlenky.. nejsem správná ženská, když to neumim. Je to na pytel fakt…
Albus-Dumbledore-harry-potter-30727718-500-231

Tenhle tejden je plnej kolosálních kreténů a ignorantů.
tumblr_mimmuosVKP1ru2qqyo1_250

Ó!!! Omlouvám se velemocně, všeobecně předpokládám, že lidé mají nějaké schopnosti!!! Kreténe zasranej!!!
Ó bože padám na kolena s omluvami, že nemám nervy na to opakovat někomu milionkrát to, co sem už milionkrát řekla….

Bože! Kde to žiju?
Mám poslední dobou pocit, že bydlim v Absurdistánu a já sem ten s nejabsurdnějšíma problémama a lidma okolo mě… dobře pokud nepočítám Myru v Petcentru a Clover na recepci…ty maj minimálně jednou do týdne historku, kdy já nestačim valit bulvy….

Jak miluju plížící se důchodce to je všem jasný, protože je milujeme všichni, ale vysvětlete mi někdo, jak je možný, že si dědek se psem na vodítku stoupne doprostřed silnice píše si textovku a ani po velmi hlasitém „PROMIŇTE, MOHLA BYCH PROJET“ neuhne…
Mě jel vlak, sem mu málem zajela psa jak sem pospíchala, ale ten chlap byl jak v tranzu…

Kromě toho Čekej Dojedeš zase nezklamali a vlak opozdili pro jistotu o půl hodiny… Hnala sem se zbytečně…

Víte jaký to je, vézt na zádech 4 meče, co vám překáží když se snažíte na kole šlapat?
A jaký to je, když se zase pro změnu snažíte jet co nejrychleji domů, protože máte běhavku a do silnice za mocného svitu luny si to naběhne stádo srn?
Bože já sem se fakt málem…..

…..stahla z kůže.

Imbecilita lidí mě poslední dobou vytáčí do otáček takových, že ze mě brzo bude spirála..

spirála


..naložim se do kýblu plných špon od vrtání a nechám se odvízt na šroťák…

Bože jak já se „těšim“ kill me please!!kill me now! až zase zejtra vlezu do vlaku nechám se odvézt do Prahy a tam budu muset projít těma zástupama lidí, co neuměj chodit, zastavujou se uprostřed chodníku, zavazej, překážej, iritujou mě…

Jo fakt sem nadšená, že mě nikdo, nikdy nevnímá všichni mě přehlížej, ale já si musim pamatovat všechno a všechno vědět a všechno znát…JÁ NEJSEM CHODÍCÍ SLOVNÍK ENCYKLOPEDIE A NEUMIM KURVA ČÍST VE VAŠICH MOZCÍCH!!!!!!

Fakt skvělý, že jo…

3xctjlb
tumblr_n13br3DIKx1qbb8vyo4_r1_250

post-34672-fuck-it-all-fuck-it-all-gif-Le-peds
99784-Fuck-you-gif-Elsa-Disney-froze-ZXtm

tumblr_inline_mr0i23hUBO1qz4rgp
tumblr_n1g5yovfIg1qacbojo1_500

Mám pocit že se jednoho krásnýho dne prostě přestanu starat jestli má drahoušek co papat a prostě se budu věnovat jen sobě a kocourovi a uvidíme jak rychle se ten zabedněnec sesype … Pokud to nebudu v prvé řadě já kdo se sesype….

Btw..zejtra už zase dělám závozníka a jemu to příde jako samozřejmost!

ZASRANĚ ZASE JEN SAMOZŘEJMOST!!!!
JÁ SE TU BOJIM SI ŘÍCT I O BLBÝ TRIKO, PROTOŽE BYCH NA NĚJ ČEKALA ROK JAKO ČEKÁM NA DÁREK K NAROZENINÁM Z MINULÝHO ROKU A DÁREK K VÁNOCŮM.

Boty potřebuju od minulýho léta, ale to sme si museli koupit kotouče a kdesi cosi a já nemám v čem chodit, ale hlavně, že mě nutí chodit pomáhat těm trolům, protože sou to jeho partneři a přitom ví, že s těmahle lidma prostě nejsem schopná pracovat, protože mě vytáčej jejich pochody a hlavně že mi z tý debilní vejplaty nikdy nezbyde na to co potřebuju protože on si musí zaplatit tohle a támhleto a „kup něco k chlebu“… jako REALLY!!!! REALLY!

NEDOSTANEŠ ZE MĚ ANI KORUNU….

Mimochodem, je mi jedno jak si zařídí ten svůj kutloch v nový dílně, měl stavět barák, na kterej se zase vysral… Takže pokud byste mě někdo chtěl na vánoce adoptovat a nechat sedět někde v koutě u počítače a tvářit se kysele, ozvěte se….
tumblr_m7iat9uml61rshsrlo1_250

Gloria

Zanechat Odpověď

