Animefesty, Mrtvý idoly a kocour Stoupa

NAZDAR!!!
tumblr_lnwbha76Uh1ql0nzeo1_500

Chtěli byste vědět jak se teta Marmoška má?
tumblr_mfd5hbVlsN1rmi7w9o1_500
Fakt?
tumblr_mmyai7BlKc1qcb5fko10_500

No, má se Famfárově jako vždycky… Obklopena debilitou a stupidníma výmluvama, denně čelí agresívním tupounům, snažícím se jí zdeptat natolik, že rozkousne ampuli s arzenikem…..
NASRAT!
tumblr_inline_mr0i23hUBO1qz4rgp

tumblr_msvoycQa7D1sqxr1yo1_250

Byla sem na Animefestu…
Zajímá to někoho???
I kdyby ne tady máte pár slov o této extravaganze…..

S Wel jsme jely v pátek po ránu do Brna a tušit že potkáme tolik demence asi bysme zůstaly doma…
Já neměla 10 minut před odjezdem zabaleno, kocour měl natlučenou nohu, kulhal a plakal… Kdybych mu nejela vydělat na doktora asi bych to v téhle fázi vzdala, ale Wel psala že jí málem zabily dveře od vlaku takže sem jí v tom už nechat nemohla…DAMN!
Ve vlaku se naštěstí nic nestalo a po cestě na vlak mě ani nezastihla bouře, jako to má poslední dobou ve zvyku. Tudíž, jsme si v Prahe daly žvanec a nastoupily na écéčko do Brna.
V Brně nastala eskapáda Májiny Nudle. I to jsme s grácií a ověšené taškami zvládly a dojely k Máje na krám, který je fakt božsky vytapetovaný…
Po krátkém odpočinku jsme se odebraly na výstaviště a rozestavěly krám. No jo no, dorazily jsme poslední, ale víte co… Furt venku čekala obr fronta a ještě neotevírali:D

Miluju předbíhání front:D
DEPRESSIONTWO8.2

Naším jediným interestem po zbytek víkendu byli zákazníci a kde ulovíme, co k jídlu…

Jo a KAFEEEEEE!!!!
kafeeee

Nejsem člověk, co by lovil nějaké ty idoly… oni za mnou, ti lidi, dříve či později do toho mýho koutku dorazily….:D
A Nagat mě pozdravila…. Já jsem tak ráda…No ne fakt… To je tak povznášející, když vás Nagat pozdraví… Hned se vám celej den projasní… Jak je možný, že takovýhle sluníčko nemá chlapa to nevim…

Vždycky mám tendence jí pomuckat jako plyšáka….

Samozřejmě nesmím zapomenout na Módní koutek.. Samozřejmě nejlepší věc na celým conu byl bezesporu Módní koutek… Hlavně ty noční sedánky a debaty do půlnoci, kdy nám za prdelema vartoval sekuriťák, že budeme zavírat:D

Zajímavé je, že pokaždé Máje přes noc zmizely bonbóny :))))
Já to nebyl!!!

Víte já nejsem moc Conovej typ. Mě ty kvanta lidí doháněj k šílenství, protože okavidně nikdo ty děcka nenaučil slušnému chování a to mě nutí se chovat třeba na schodech taky jako hulvát, protože prostě když chci projít, tak jdu a basta…
Ale daleko víc mě jebe, že se ti lidi neuměj chovat ani ve vlaku…A dokonce ani na nádraží… Bože jak my se s Wel na nádraží nasraly!
Čistě proto, že lidi sou dementní kteréni.

Následně člověk dojede domů, zjistí že má postel plnou cizího bordelu a nemůže si ani lehnout a to pak vztekem jsem schopná překusovat ocelový lana… ještě, že tam byl kocour, co mě tak rád viděl, že se z toho málem převalil na bolavej bok…

Jak já sem se těšila na pondělí, že ho vezmu k doktorovi, protože se mi povedlo na něj vydělat a on bude konečně bez bolístky… A tak se taky ráno stalo. Kromě toho, že ráno byl tak milá kočička, co se v mžiku nandáním kšírů stala tygrem bengálským a u pana doktora při vyšetření té bolavé nožičky mě kousnul do brady, se ten den fakt povedl.

Až na to, když člověk zjistil, že jeho oblíbený žijící umělec už nežije….

Sniff sniff fňuk
tumblr_mtbxltqEnX1rez0x8o1_500
tumblr_m6qnc60WJb1rs2744

Kurva!

Hele jako by nebylo sraček na mou hlavu dost, v úterý si volám po ránu kocoura a on nikde… nebejt toho, že jsem zaslechla tiché mňouknutá z korun stromů nad sebou asi bych odešla domů s tim, že „ten vůl zase někde běhá“, řikám si doprdele mám já slyšiny… Hovno!
Ten pitomec Maurice naznal, že už ho nebolí noha a jal se šplhat na smrk, ze kterýho neumí slézt dolů…
Ten haha fakt je ten, že my máme ty smrky 3 u sebe a jak mňoukal já naprosto netušila, na kterým tom stromě vězí….
Po několika hodinách, kdy byl už asi hodně unavenej, doslova spadal do vejšky, kde sem ho už sundala a uplně vybzíkanýho, mokrýho, zmrzlýho a hladovýho odnesla domů…
Spal doma od včera od 12 hodin s přestávkama na jídlo až do dneska do dvou.
Můj kocour je fakt Tupounek:D
P1730778
Ale Krásnej tupounek… Kňáááááá
kneel
Totally! 😀

Víte… já tak strašně nerada někam jezdim, protože to znamená, že budu muset projít těma masama lidí na nádražích a proto sem chtěla srát na všechny ty cony a akce a tak…
Navíc se mě rozpadla před odjezdem na Animefest spodnička, takže to beru jako znamení a hodlám s lolitěním seknout… Suneme se k dalšímu fajn stylu, co je tak trochu hobo styl, ale hodí se to víc k mejm vesnickejm možnostem .. Holka z mlejna uprostřed lesa bude nosit lesostyl… (mori)

Ale nutně sem si na hrb naložila další přednášení .. tak bať… Protože prostě mám pocit, že se jinak nikdy nedočkám toho, že když pojedu na nějakou akci, tak mě krom tý zasratý dopravy nerozhodí třeba i neexistence místa setkání (jo to se mi taky stalo) nebo nezjištění si otevírací doby podniku:D
Jediný, co mě pak bude moct překvapit budou automatický dveře ve vlaku, zavírající se mi do gezichtu a baba, co jen slezla z jezdících schodů, musí po dvou krocích od eskalátoru zastavit a skoro zabít všechny za sebou…. Ne vlastně tohle už mě překvapit nemůže….

871

Nicméně.. proč se mi kurva na Asku ukazují lidi, co nemůžu ani omylem znát ..prostě ne.. nechci…. pryč!!! Dejte mi možnost ty lidi filtrovat…!
tumblr_m3o1w0zPlJ1qhzgwxo1_500

Bože dost keců… vyhasli mě kamna!
Nazdar!
Gloria

Zanechat Odpověď

