Nevíte nějakej mnou nepoužitej název pro kreténa? Docházej mi názvy článků..

Jak jinak nazvat kreténa?
Ač zován jinak byl by stále tímtéž kreténem jako předtím…..
Na blbce jedině debilitou?
Dokážete destilovat debilitu?
Kde je Rampelník, když ho člověk potřebuje….
Kurva!
tumblr_ly77rl7lXo1rnlrw6o1_500
tumblr_m4exwp5szs1qc5owwtumblr_m7idevfxI31r91yv1o1_500

Znáte to. Myslíte si, že máte tucha jaký kreténi jsou okolo vás a ono hovno… Oni jsou větší kusy hovad než jste tušili.
Já prostě nedokážu pochopit, kde ti lidi berou nejen tu drzost, ale i ten kurevskej kýbl těch šílenejch nápadů, co realizujou.
A ty kriploviny jim prostě vycházej!!
15
Chápete to!!!??

Jak je kurva možný aby něco takovýho někdo ještě nevymýtil? To to jako musim udělat já?
Fajn.. dodejte mi vhodný equipment (například plamenomet) a já to klidně půjdu čistit pod zástěrkou hubená škůdců.

Bože to mám jako své IQ donutit odložit přebytečné body, abych pochopila debilovskou strukturu myšlení?
ANI MĚ NEHNE!!!!
aLKbERV_460sa

Začínám bejt nebezpečná.. až mě uvidíte pobíhat se sekyrou v jedný a černým pytlem ve druhý ruce a řvát: “ WEL!!!! Jdem na to! “
ZDRHEJTE!
Rychle!

Další skvělá věc se právě přihodila… Jak může být někdo takovej zmrd a postovat tohle na noc!! Pan Yan postl další děsivé fotky na FB… Asi nepudu spát…
Radši bych tejden ve studni se Samarou než pana Yana na zdi!

Musim si jít pomuchlat kocoura než mě jebne…

Kdyby se s tim svým panským sídlem i erbem zadusil krkoun jeden panskej !!!!! (ne te´d už nemluvím o panu Yanovi ale o panu ******************************************)
tumblr_mtg94wHFYe1rjyrpro9_250

A ještě si nechá napsat článek do NOVIN!!!!
tumblr_ml81y0zykV1riosauo1_500
tumblr_mf6rf0Gwa81qg39ewo1_500

aghrrrrrrrrrrrrrr!!!!
tumblr_mdx8kmGrup1qm8tt1

Dobrou noc a držte mi palce, aby mě ráno mozek chtěl vzbudit do týhle absurdity….

Gloria

Zanechat Odpověď

