Idiocie všeobjímající

Po dlouhé době nazdar!
tumblr_mb4hmkeMfa1qeroclo1_250

Všichni samozřejmě víte, že jsem Adminem nějakých těch skupin. Tou největší, nejmonstróznější a přetékající hydiocií je Bazar knih.
tumblr_ml81y0zykV1riosauo1_500
Bazar knih… člověk by čekal, že tam budou lidé přemýšlející a vůbec…Knihy! Nikdy mě nenapadlo kolik hloupejch lidí prodává knihy, spíš než aby je četli a třeba si rozšířili obzory a hlavně slovní zásobu…

Nebezpečné!!!!

Naprosto mě irituje fakt, že lidi mají potřebu vzpírat se logickým pravidlům a těžce je otravuje je dodržovat, ač je to vlastně opatření pro ně, aby informace podávali jednou a všechny a lidi nemuseli mít hafo debilních dotazů a přijít si jako banda potácivejch paviánů.
To je jako fakticky problém poslat fotku, abych dokázala, že mám knihu opravdu doma, a napsat od koho je, jak se jmenuje, kolik za ní chci peněz a jak bych jí ráda předala budoucímu zájemci???? Já si fakticky přijdu jako v Kocourkově!
Ta snaha se jakkoliv vzepřít autoritě, ať to je jen blbej admin a jeho žádost o doplnění infa ke knize, mě opravdu až fascinuje…
Co z toho ti lidi mají?
Ono jim to dává pocit revolty nebo vítězství nad autoritou???
Já vlastně ani nechci být autorita, spíš bych Bazar knih brala jako plošinu na vysoké skále a adminování jako hlídání hraniční čáry, tak aby za ni nikdo nepřešel a nespadl ze srázu, co je hned za ní….
Proč lidi nutně mají pocit, že za tou imaginární čarou čeká Eldorádo???

Já chápu že vysírání lidí co stojí nad váma, byť jen jako blbý admini, je dneska všeobecně uznávaným sportem, ale proč?
Není nutný být zlí, arogantní a k tomu líný….
Je to všem k ničemu a jedou to dopadne tak, že já se prostě naseru a tuhle obří skupinu, která dělá fakticky záslužnou činnost (protože kurva předávání knih je záslužá činnost, ti lidi by je klidně mohli dát do sběru a to se teda jako nedělá!!), prostě s Martinou smažem. Těch 10 600 lidí bude mít smolíka a bude své knihy muset nabízet na aukru, databázi knih a tak a tam je systém prostě nenechá uveřejnit nabídku bez náležitých informací. Pomohli by si tim nějak??? Hovno!

Jak může lidi napadnout se se mnou vůbec kurva hádat nějakých jejich hovnech, když maj jasně napsaný pravidla zdůrazněný velkou rudou cedulí a sankce za nedodržení pravidel jsou kurevsky benevolentní….

Já bych vás do všech hoven nemusela vůbec na nic upozorňovat! To dělám jen z dobrý vůle a proto, že mi je hloupý přidělávat lidem práci, ale oni se se mnou, dovšechhoven, budou hádat potom, co byli upozorněni a jejich limit na úpravy byl 2x delší než je v pravidlech, že jako mám, cituju: „.. vrátit článek zpět, že se s tim nechce znova psát..“ !!???
REALLY???
R U FUCKING KIDDING MEH????
87199784-Fuck-you-gif-Elsa-Disney-froze-ZXtmtumblr_mjrfiotLS11qevro5o1_500

Fakt bych si přála, aby lidi v týhle skupině mysleli, protože mi přijde, že tohle je fakt dobrá a záslužná skupina.
Bohužel každý ráno se probouzim s děsem a jen doufám, že přežiju tu jejich demenci. Snad jednou přijde den, kdy budu moct na týhle skupině konečně změnit ceduli a doplnit jí o “ 1 den bez hloupé otázky zodpovězené již v pravidlech“

Díky všem lidem z Bazaru knih, co spolupracují a pomáhají mi se správou skupiny byť i jen nahlašováním příspěvků, které bych sama asi nedohledala. Díky těmhle lidem je v té skupině alespoň trocha pořádku, ač taky díky nim vypadám jako příšerná zloadminka a semetrika… A taky, že vidim všechno:D
Nevidim, ale mám na to lidi:D
tumblr_mfd5hbVlsN1rmi7w9o1_500

Nazdar!
Gloria

Zanechat Odpověď

