Monochromatická duha a další sračky

9 grey rainbow, 2008
Je těžký bejt v mým věku optimista. Fakticky těžký.
Zvláště ve chvíli, kdy jste já..

Věci se kupěj a serou najednou. Hrne se to na vás jako hovna z přepadu odpadní jímky a koho by bavilo furt jen stát pod výpustí z čistčky odpadních vod.
Mě to už sere.

Chtěla bych vyměnit některý lidi v životě za čokoládový lupínky a hranolky s tatarkou.
Nebo je dám k odstřelu i zadarmo…
DEPRESSIONTWO53
A beztak skončim u toho, že budu fňukat v koutě, protože sem paralyzovaná vlastníma etickejma kodexama…

Dextere! Kde si, když tě někdo potřebuje?!

Občas nevim jestli mám v hlavě tak temno nebo tak vymeteno…

Asi oboje…
Nebo tam taky mám jen velikýho Totora, co blokuje přístup světla dvou zadnicí….

Kdy mi bude líp?
tumblr_lyhi4km6nB1r795izo1_500
aewybdx-460sa-1379161871
1005495_646366735381835_1100838056_n
…chápu. Nikdy!

tumblr_mimmuosVKP1ru2qqyo1_250

Další zbytečnej post na tomhle blogu….
Howgh!
Gloria

Zanechat Odpověď

