Bacha, koušu hlavy!

„I tried to go on like I never knew you I’m awake but my world is half asleep….“
…and angry even if I was happy yesterday.

Tohle pravděpodobně dělá můj neurodivergentní mozek. Ale je to značně otravný.
Probudila jsem se ráno s nespoutaným vztekem na celý svět. K snídani jsem zkoukla dva dokumenty o Hitlerovi a Stalinovi. Rozmlátila hrnek s kafem a rozhodla se, že ve svých 30 letech hodlám snídat coca colu s ledem a marshmalow a je mi naprosto u prdele kam se mi ten cukr vrazí, protože dopíči já mám vztek.

Svůj ostrovtip jsem pustila na špacír internetem hned v 7 ráno a doufám, že sem někomu zkazila snídani. Sedím u počítače píšu článek v plášti, kterej mám na cosplay Severuse Snapea a stejně si připadám málo jako zloduch. Mám neodolatelný urge jít kašírovat helmu Darth Vadera.
Máte někdy taky tenhle stav?
Nejhorší je, že dříve jsem v tomhle stavu šla na lide.cz a byla vostrá na spoustu lidí jen proto, že jsem mohla. Jen tak. Abych si ulevila.
Crowley na mě musí být pyšný, protože jsem musela zkazit den tolika lidem a ti si na oplátku vybili svůj vztek na dalších a tak spousta lidí za ten den chytla na dušičce slabej pekelnej odérek. Já musim mít v pekle vyhřátou židli někde dost vysoko.

Moc by mě zajímalo, proč mají někteří lidé potřebu mě řešit kvůli tomu, že mi hráblo a mám barevný vlasy? Vždyť je to cool! Kurva to, že vy máte svý šediny nebo přírodní slepičí šeď neznamená, že já musim zůstat nudně popelavě blonďatá a že ste byli zvyklý na mojí zrzavou mě naprosto nezajímá. Chci svý vlasy modrý! CHci bejt vidět v zástupu lidí! Na hromadný fotce budu zářit jako bílej beďar na prdeli! Je to super. Může vám to bejt u tý beďarovatý prdele.
Kurvafix!

A budu si nadávat jak se mi zlíbí!

Bye bye bye!

Gloria

Napsat komentář